Cani (izmirli blogculardan yardım bekliyorum)

  • Mayıs 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

ya bizim orda bir sapık cani var, kedilerin kuyruklarını kesiyor. Belediyeye mail attım. normal gördügüm kedilerin kuyrukları tek tek koparılıyor arkadaşlar.. napıcagımı şaşırdım.
mehmetle dükkan dükkan dolaştık, sokaktaki çocuklara sorduk kimse bilmiyor görmemiş duymamış..
2 tane dükkan sahibi de bize valla biz de merak ediyoruz, var bi cani dediler..
zavallı kedileri bi görseniz içiniz acır, kanlı kanlı duruyor yaraları. kimini tam kökünden kesmiş, kimini ortadan, bi de hayvanlarda boguşma izleri de var. böyle hele bi tanesinin kuyrugunu tam kesememiş, sıyırmış bi kısmını nasıl kötü görünüyor..
sabah servise binerken görüyorum içim acıyor. burda yani İzmirde, belediyenin veterineri bedava. Fakat çalışma saatlerime denk gelmedigi için kedileri ben götüremiorum. gönüllü götürmek isteyen olabilir mi? veya belediye veterinerini arasanız onlar da gelip alıyorlar? bu işi takip etmeye gönüllü biri varsa lütfen pişt desin ya. bende kedi taşıcak kafes var. yol paranızı da veririm. lütfen.

Ayrıca o caniyi nasıl buluruz. bi akıl verin.
haytapa da yazdım bugun, allahım inşallah buluruz o manyagı

You Might Also Like

6 yorum

  1. Bu nasıl bir dengesizliktir? Okuyunca sinirden çatladım. Bir gün karşıma çıkar umarım.

    YanıtlaSil
  2. ayyy pisliik nolur bişi yapın yaaaa böle pislik insanlar insanlareada zarara başlıo bi süre sonra polise söylesen merope olmaz mı ki gerçi ilgilenmezler ama dediğin gibi haytapa yazman ii olmuş izmirde olsam walla yardımcı olurdum ankaradan bişi yapamam malesef ama gelişmeleri yaz okimi

    YanıtlaSil
  3. Allah belasını versin o piçin ya! Ruhsuz pislik. :(((

    YanıtlaSil
  4. oha lann:(
    ortalik manyak insan doldu.
    icim bir acayip oldu:'(
    kiyamam ben onlara.
    izmir'de olsaydim götürürdüm ben kedicikleri:'(
    kiyamam yaa bunlari hastaneye kapatip bir daha cikarmayacaksin:(

    YanıtlaSil
  5. haydaa, ne garip yaratıklar var su dunyada. insan da denmez ki buna. izmirde olsam, gotururdum zavalli pisicikleri, yazık yaa..

    YanıtlaSil
  6. Bütün sapık düşünce akımları kendilerini ifade etmek için neden kedileri seçer şaşarsın.. kuyrugunu kesmek neden.. Lahavle..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim