wave'e giremedim ve sana çok kırıldım google

  • Ekim 02, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


Google Wave açıldı biliyorsunuz. (feysbuk gibin, twitter gibin bir hizmet olacakmış kendileri) birçokları gibi ben de henüz giremedim. Gmailin senelerdir sadakatli bir kullanıcısıyım.. şekil-a da görüldügü gibi, blogger cıyım, kendimi çok özel hissettirebilirdin bana google bir wave davetiyesine bakardı ama sen bana   tırt muamelesi yapmayı tercih ettin, seçkinler klübü gibi kapısından döndürdügün google wave i kısıtlı gösterdin. Alacagın olsun google!! biz blögger ve diger insanları sidik yarışına mı sokacaksın? amaç bizi birbirimize düşürmek mi ha!! sorarım sana neden bu nifak tohumlarını ekiyorsun, ilk wave davetiyesini, ayşe mi fatma mı gobalak mı kapacak?wave e önce kim üye olacak? bunları mı merak ediyorsun..

neyse ben gene de kendi çabamla girip bana da davetiye yolla google nolur diye salya sümük bir form doldurdum, hatta namusum ve şerefim üzerine, yemin ettim wave den içeri sokarlarsa tüm testleri tüm anketleri dolduurcam, tek tek. iki ters bir düz. bu yazının özeti şudur: google wave diye bişey var ve daha giremedik giren var mııııı!! zaten bizans oyunu bunlar, dış düşmanlar aramıza nifak tohumu şeyetmeye çalışıyorlar .. para verseniz girmem artık! istemem gelmeyin kabrime sayın gugil. si yu nekst taym!

You Might Also Like

2 yorum

  1. meropcum wave ne yaa :) dökümantasyon sistemi gibi bişi mi...tamam tamam hemen araştırıyorum :) girersem sana davetiye yollim :)

    YanıtlaSil
  2. içimiz dışımız social media oldu ya, bakalım sonu nereye varacak..
    :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim