Gözlükçüleri delirtmeye başladım gene

  • Temmuz 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments


Kendime ikinci bir güneş gözlügü alıcam ama çok kararsız kaldım. Tom ford un şu meşhur modelini acayip begeniyorum, ama bi yandan da geçen seneden beri aklımda kalan bvlgari ve çıtkırıldım guccilerde gözüm. şu yukardaki tom ford u çok begendim. iki ayrı yerde baktım elim hep ona gitti. ama tek altın rengi ya böyle cayır cayır mı ki dedim. ben çok spor giyinirim çünki..
işte alttaki gucci de rahatlıyla aklımı başımdan aldı. o şekli de çok severim ama biraz dar geldi koca kafama! adam açarız maçarız dedi ama ne biliim..


bvlgarinin şu alttaki modelinin kahvesini accayip begendim.
benim kendi gözlügüm siyah oldugu için bunu bu sefer kahve veya değişik bi renk alıyım istiyorum. neyse yarın veya öbürsü gün alıcam inşallah.. o zaman takar fotografımı çeker koyarım gözlüklerimi. evet bunu yapmalıyım, gözlük güzel bişey.




fikirlerinizi bekliyorum, sizce hangi modeller daha güzel. tostoparlak aydede gibi bir suratım ve hatırı sayılır genişlikte bir kafam var heheheh

You Might Also Like

8 yorum

  1. Gözlüklü fotolarını koyucaktın merope ya.Böyle kuru kuru gitmiyor :P

    YanıtlaSil
  2. Ya ama ama tamda gözlüğüm kırılmışken ve tamda o gözlüğün kahverengisinin linkini son postumda veripte bu benim olsun mu demişken yapılırmı bu yaaa ölimmi şimdi ben
    böğüüüüüü
    :)
    artı alırsan da nolur resmini koyma şuracığa çat diye çatlarım valla :p

    YanıtlaSil
  3. oyumu birinciden yana kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. unusual, snein fikrin benim için cook önemli. bak valla ben de en cok onu begendim aammaa, yani ne biliiim.. altın rengi olmasından galiba çok kararsız kaldım

    marti, koyucam söz :)

    sinirli, inanamadım bu tesadufe. :)

    YanıtlaSil
  5. aldım bilee
    :)
    ama hiçbirini diil bi rayban bi tom ford aldım :DDD

    YanıtlaSil
  6. anam iki tane mi aldin yakisir =D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim