KONUNG BEN SANA Bİ KAFA KORUNGG!

  • Ağustos 20, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

her zamanki huyum olan hıyarlıgımla, Bir kez daha ucuzluguna kanarak bir oyun aldım dienar dan (d&r)
eh, adı konung 2
aslında meretin adında hayır yok ama bakmayın canım güzel hatunlar ve yakısıklı savaşçılarla dolu kapak resmine bakıp acep diablo olmasa da bir sacred veya divine divinity olabilir mi ki? dedim kendime.

yok ama eve geldigimde cebimde eksik on milyon ve dolu dolu gözlerle anladım ki arkadaş, bazı oyunlar direk çöpe atmak için yapılmış!

kızdırmayın beni... bu ne be. osursam daha güzel bir oyun müziği çıkardı. affınıza sıgındım bir kere, ayrıca arka kısmına kazık sokulmuş gibi yavaş ve ürkek yürüyen karakterimi keşfettikten sonra oyunda kalmam 4 dakika sürmedi...

yok dedim konung a ben. yok almayın, yazık paranıza. kafa konung.ben ona konung.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim