• Ağustos 05, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Küçükken dedektif olmak isteyenlerden misiniz? O zaman sizi buraya alalım...

CSI: 3 Dimensions of Murder

Ben de çocukken, dedektif olmak isterdim. Ama siz bakmayın bana, ninja bile olmak istemiştim. Sonra bunun bir meslek bile olmadığını öğrenmiştim ama neyse.

Bu haftasonu CSI three dimensions of a murder ı bitirdim. Açıkçası hoşuma gitti ve yeni yazımın konusu olarak seçtim onu.

Oyunda 5 ayrı cinayeti sırası ile çözüyoruz. Birini çözmeden digerini unlock edemiyoruz. Her yerden evidence toplayıp, bunları laboratuarımızda analiz ediyoruz, bir sürü tool var ve bunlardan doğru olanlarını seçiyoruz vs. vs.

İşte Artıları:

- Oyun bence dizideki havayı yakalamıştı. Cinayetlerin plotları sağlamdı ve ara videolar kesinlikle dizideki atmosferi yakalamaya yardımcı oluyordu.

- Oynanabilirlik gayet iyiydi. Oyun Kontrolleri çabucak kavranacak cinsten..

- Grafikler güzeldi.

İşte Eksileri:

- Çok kısa sürdü! Sanırım case başına 1 buçuk saat diyebilirim, bu da 7 bucuk saat gibi bir sürede usta bir oyuncu tarafından bitirilmesi demektir.

- CSI lar grafiksel açıdan çok benzememişti, biraz daha özenilse onların tıpatıp aynısı yapılabilirdi!

Ayrıca partnerimizi kendimiz seçebilseydik keşke..

Yine de güzel oyun, cinayet çözmek istiyorum diyor ve CSI Vegas i zaten seyrediyorsanız durmayın. Pıtırkurt notunu verdi : 83!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim