Patron Cildirdi!

  • Şubat 24, 2016
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Artik yeni is yerimde tamamen kendi ruzgarimla giden bir gemi gibiyim. Herkesle esit seviyede veya daha yukarida oldugumu ogrendim, malum burasi bir universite, ne kadar da olsa bir hiyerarsi var, burokrasi var, gereksiz kasilmalar var.
Kimseyi takmiyorum, kimse beni takmasin istiyorum. Ikincisi bir turlu olmuyor.
Ogleden sonralari hala 'acaba mezdeke calip oynasam mi' diye dusunsem de, kendimi calismaya verdim. Calisip bu bataktan kurtulmam lazim. Bu rol benim icin epey senior bir rol ama icini dolduracak tecrubeyi edinmeden gidemem buradan. Boyle kendi kendime, olmayan takim elemanlarimla esek gibi calisiyorum anlayacaginiz. Iki tane  Developer var bana bagli olmasi gereken ama maalesef benim calistigim SharePoint projelerini kimse sallamadigi icin onlar Ogrenci Yonetim Sistemleri vs. projelerine ataniyorlar.
Ben ve Proje Mudurumse caresizce toplantidan toplantiya savruluyorduk. Ta ki ben isyan bayragi cekip YETER ULAN ben gelmiyorum, sen git, kayda deger bir sey olursa bana anlat diye toplantilara gitmeyi reddedene kadar.

Bay Clueless dedigim, Bay G, beni ise alan, surekli yerinde duramiyor intibasi veren, gozlerini kirpistiran, Allah diye bagirip firlayacak gibi duran G ise bully (akran istismarcisi) cikti iyi mi? Herkes adamdan nefret ediyor. Jetonlar simdi dusuyor bende, yilbasi yemeginde herkes o nereye oturacaksa oradan fellik fecir kaciyordu. Ama ben guvendeyim, beni ise o aldi. G'nin bolgesindeyim. G noktasi! Beni pek seviyor! Oha o zaman herkes benden de nefret ediyordur di mi?
Yani su an burada, Laf-alimpics olimpiyatlari olsa Gercek Kotuler takimina dusecegim o derece. Allahin manyagi beni yalvar yakar ise aldi, yapacak bir bok da yok. Resmen kandirdi kotu yola dusurdu. :p Bir suru proje var dedi ya yalanci! Hani nerede? Bir tane kicikirik proje var ona da resource bulamiyoruz. Ben ne bileyim adamin kafadan kontak oldugunu. Gerci is gorusmelerinde de 'bu adam bi tuhaf' diye dusunmustum ama ne bileyim!

Ben de resti cektim kendi Proje mudurume, valla bu isler boyle olmaz ben buraya bunun icin gelmedim, gerekirse giderim dedim. Simdi serbest biraktilar, canimin istedigi isleri yapiyorum. Beden dersinde serbest zaman almis gibi mutluyum! Bir de resti cektigimden beri bir iyi, bir anlayisli, butun boktan isleri digerlerine yolluyor, bana gelmesin diye. Oh canima degsin! Zaten takimdaki diger elemanlarin hepsi erkek, hepsi senior developer benim gibi, ulan ben buraya sharepoint technical lead diye balik avlamaya mi geldim denyolar. butun gun solitaire falan oynadiginizi biliyorum, oturun is yapin ben de kendi isimi yapayim! Dingiller.

Dun gene bir toplantida cildirmis, sabah dedikodusunu yapiyorlar. Patron cildirdi! Cok cirkinlesti toplantinin sonu minvalinde. Valla diyorum ki sabahlari G ve ben, su holde kolbasti oynasak, butun sinir stres gider, kemiksiz et gibi kalir adam. Zaten minnacik bir sey. Surekli goz kirpistirip titriyor. Kimbilir ne derdi var da millete iskenceler ediyor. Kolbasti her seyin cozumu olabilir. O da olmadi Halay. Son ihtimal, tabi ki tahmin edeceginiz uzere: Mezdeke.


Dipnot:
Sagolsunlar, Bir kac okuyucudan basladigim kurslarla ilgili yazi istegi geldi. Yazacagim! Soz. Bir iki gune cikartirim. Okuyan herkesi operim. baybayyy

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ne gülüyorum sizin bu yazılarınıza. Evet kolbastı herşeyin çözümü olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz, bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. evet ya, bence de sen hep yazmalısın! sanki ingilteredeki yakın bir arkadaşımın mektuplarını okuyormuş gibi candan ve çok komik :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler cicislerim benim :)
    okuyan birileri oldugunu bilmek cok guzel.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim