Icime koltuk sevdasi dustu dostlar

  • Mart 04, 2016
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

off ben var ya su anki isimden ayrilirsam resmen betona cakilmis gibi olacagim. 
Resmen bilirkisiyim ayol. Yetkilerim var! Herkes her seyi getirip olmus mu sence? diye soruyor. Saat basi biri geliyor. Gercekten fenalik geldi. Insan yonetmek cok zormus. Zittirin gidin artik diyesim var.
Toplantilarda 'ne diyor bu dingil' diye bakmak yerine, yaptigim tek bir yoruma bile kiymet veriyorlar (Cidden inanilmaz. ben bile sasiyorum. Ben bile kendimi bu kadar ciddiye almam sahsen.)
Koltugum sirtimi oksamaya basladi. Sanirim yavas yavas makam mevki sevdasina yenik dusuyorum dostlarim.
Sizce cikip 'Eyyy Hede hodo universitesi, sen kosssskoca teknikil lead'e bu koltugu mu reva gordun? Soyle daha satafatli bir sey isterim. Ayrica, sabah ise bisikletle geliyorum bunu mu reva gordun? bu universitenin itibari zaten yerlerde surunuyor, 119 uni. icinde 88'inci olmussunuz utanmadan hala bu boktan sonuctan "3 sira atlamisiz :)) "basari cikartma pesindesiniz. Benim gibi kossskoca Sharepointciye bi Audi cekemediniz, bi mercedes cekemediniz, trafikte taksilerle yanyana kelle koltuk ise gelip gidiyorum, yaziklar olsun puh size desem mi?
Duzce belediye baskani, bana bir akil ver!!!! Sana passat cekmisler en azindan, benimki daha beter frown emoticon Bisiklet ustunde huf puf, soforum bile yok be.


Duzce belediye baskani kimdir bilmeyenler icin: http://www.milliyet.com.tr/duzce-belediye-baskani-nin-gundem-2202791/ 

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim