sanatci kisiligin inatci kisilige donusmesin dostum..yooo dostum yooo!

  • Şubat 10, 2015
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



bu sabah ise gelirken once cop kamyonu sonra da gecen tren icin kapanan yolda mahsur kaldim.
bizim koydeki cop kamyonlari asla yol vermiyorlar. tren de yarim saatte bir geciyor ama garantici ingilizler gecmesinden saglam bir bes dakika once indiriyorlar bariyeri...sonra bekle Allah bekle. o an telefonuma sarildim ve kardesimi aradim. acmayinca da sesli mesaj biraktim; duygularimi o an besteledigim, bestesi ve guftesi bana ait bir eser ile. Tabi bu sancili yaratim surecine ofke, hayalkirikligi, modern insanin yalnizliginin onu surukledigi ucurumlar, kasinmak isteyip de kasinamamak, ise gec kalmanin ruhumda yarattigi endise yankilari gibi karmasik duygular ittirici guc oldu. Naz umarim sesli mesajlarini nasil dinlemen gerektigini biliyorsundur yoksa sanat eserim sesli mesaj kutularinin karanliginda kaybolacak.
Sanatci kisiligi ayni zamanda sasirtici bicimde inatci kisiligi olanlara selam olsun.

Facebook edebiyat gruplarinda kendilerinden bolca var. Hepsi birden fazla roman yazmis, ve kiymeti kadri bilinememis yazarlar olarak kurmali oyuncaklar gibi cilgincasina fiti fiti dolasiyorlar. 

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim