son derece samimi ve kısa kısa

  • Nisan 06, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

  •  Blogger a ben hala giremiyorum. yasak kalkmamış mıydı? 
  • İzmitteyim. Eğitimdeyim. Bu hafta olduğu gibi komple burdayım. Cuma istanbula geçiyorum, annem de geliyor, naz annem ve ben çılgın atıyoruz, dağıtıyoruz h.sonu
  • mehmet ingilterede linux eğitiminde. bu linux - linaks mı linuks mu okunuyor, biri aydınlatsın.
  • şerpoint development ögreniyorum yihuuuuu. ama hoca bana taktı :((

You Might Also Like

3 yorum

  1. bloggerda sorun artık yok diye biliyorum ben.ama belkide vardır çünkü ben dns ayarları değişik kullanıyorum zaten senelerdir.
    ohh gez eğlen keyfine bak..o linuks nasıl okunur hiç bi fikrim yok :)

    Gülden

    YanıtlaSil
  2. Güldeen valla dns ayarını değişik kullansam bile o dnsler iş yerinde pörtlediği için işten bloglara giremiyorum malesef anca evden

    judy abbot, allah onların tepesinden baksın ne diyim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim