Hüznün başyapıtlarının yazarı Firuzan

  • Nisan 24, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bugün İzmir Kitap Fuarında Firuzan'ın imza günü vardı. Dandik yazarların kuyrugunda bekleyen insanlar Firuzan'ın kim olduğunu bile bilmeden geçip gidiyorlardı..
Yaşayan bir efsane, hüznün başyapıtlarının yazarı bu kadınla tanışma şerefine eriştim bugün böylece, konuştuk da.
Kendisine dünya edebiyatından kitap tavsiyesi sordum; 19. yüzyıl Rus Edebiyatından çok etkilendiğini belirtti.

Nasıl mütevazi, nasıl tatlı biriydi anlatamam... Kitaplarına zaten hayrandım, kendisine de hayran kaldım.
Çok yaşa Firuzan...

You Might Also Like

2 yorum

  1. bugün neler aldın?
    merak merak merak.... :D

    YanıtlaSil
  2. firuzandan aldıgım feyzle aldıgım kitaplar:
    evet ben rus klasiklerini okumadım dostum..

    tolstoy: Diriliş,Anna Karenina (2 cilt),Ateşi Kıvılcımken söndürmeli
    dostoyevski:Budala (2 cilt)
    çehov: üç kızkardeş
    Benim sinemalarım- firuzan
    çıldırtan öyküler- nilufer açıkalın

    bunlar da babil kitaplıgından, o seriyi tamamlamaya calisiyorum:
    Hinton-bilimsel öyküler
    Leon bloy- sevimsiz hikayeler
    Lugones- tzudan heykel
    Hawthorne: büyük taş yüz
    beckford vathek
    Lord dunsany: yann'ın ülkesi
    Meyrink: kardinal napellus
    Villiers de lisle adam: son şenliklerin davetlisi

    kızmmm gene bi eşek yükü aldım yani

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim