her şey kötüye gitmek zorunda mı?

  • Nisan 27, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

hiçbir şey düzene oturmuyor. tam oturdu sanıyorsunuz yine bozuluyor.
suçum yokken azar işitiyorum, sevdiğim insanlar beni silip atıyorlar, hayal kırıklığı yaşıyorum.
iş hayatındaki çalkantılar bir türlü bitmiyor, bir kenara geçip sessizce oturmak istiyorum, bütün bu karmaşık kalabalık kargaşasını iyice boşaltsın, ben öyle tekrar yürüyeyim. sanki ayakkabım yerdeki deliklerden birine girecek ve ayağımı oradan kurtaramadan yalnız kalacağım.

hayatın bir pause tuşu olmasını istediğim o iğrenç zamanlardan birindeyiz yine. pause tuşu!
veya güzel haberler  gelsin artık..

You Might Also Like

6 yorum

  1. benzer şeyleri yaşıyorum..üstelik sürekli yaşıyorum..Hiçbir şey iyiye gitmiyor.arada gidiyor gibi oluyor,hemen kursağıma oturuyor zaten.Kronik bir hastalık gibi,hiç geçmiyor..Umarım her şey iyiye gider demekten başka diyebilecek birşeyim yok.Çok iyi anlıyorum seni ama bu rahatlatıcaksa :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ben işte yaşamıyorum aşkta yaşıyorum.salak gibi gittim bi arkadaşıma platonik aşık oldum geberiyorum.kendime mazoşist teşisi koydum.

    birsüredir ortada olmayan ama isminin baş harfi ile artık imza atmaya karar veren okuyucu G :) anladın di mi hangi G!

    YanıtlaSil
  3. Sevgili G, ben de seni merak ediyordum :)) nerelerdesin yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. Sorma nerelerdeyim..Ben arafta kaldım sanki cerenim :) öle platonik aşık olup arkadaşıma kendi kendime eziyet ediyorum.işin kötüsü birde son bir haftadır iş yüzünden sürekli dipdibeyiz eziyetin bini bin para..
    son bir hafta internete giremedim girsem 7-8 yorum kesin bırakırdım biliyosun ama seni düşündüm naptı acaba diye :) artık gene hep netteyimmm

    Son sürat dönen yorumcu G :)

    YanıtlaSil
  5. ya ben seni evli zannediyodum!
    demek platonik haa?
    valla iş ortamı söz konusu ise bence platonik kalmak en mantıklısı G. ya tamam o da sana boş değilse güzel falan ama ya yürümezse? aynı yerde nasıl çalışırsın :(
    ben hep karamsar düşnmeye meyilliyim yani..

    YanıtlaSil
  6. __bir de undo tuşu olsa fena olmazdı__

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim