artık bebeğim olsun istiyorum

  • Nisan 24, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

artık bebek istiyorum galiba. küçük ve sadece benim. geçenlerde cafe neroda b ir bebekle annesini izlerken düşündüm de, evet, benim de bebegim olsun ya.

sanki hamileymişim gibi sürekli isim düşünüyorum. bulduğum isimleri kimsecikler begenmiyor, daha dogrusu begenmiyor demeyelim de garip buluyor. ama olsun ben çocuguma gercekten içimden geçen ve her söylediğimde içimi ısıtacak bir isim koyacağım :)

gelecek bebekten isteklerim (sağlıklı olmasından öte tabi)


  • çok ağlamasın
  • çok sıçmasın, sıçtıkları da kokmasın mümkünse
  • çok konuşmasın akıllı olsun
  • dişini, gazını falan kendi kendine çıkarsın beni karıştırmasın
  • yüzeyi az, hacmi büyük ve kat kat olsun 
  • güzel koksun
  • kel olmasın

You Might Also Like

6 yorum

  1. :))
    Eminim bir ben değil müstakbel bebeğin de kıs kıs gülüyordur bu isteklere :)
    özlem

    YanıtlaSil
  2. tontişim, bu niteliklerle bi 10-12 yaşında falan doğması gerekiyor sanki :D

    YanıtlaSil
  3. annesi gibi yaratici olsun

    YanıtlaSil
  4. ehehe böyle bir model olsa, kim istemez?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim