Annemin romanı yakında çıkıyor: Alis Kürtler Diyarında

  • Nisan 01, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Anneme torpil geçmesem olmazdı doğrusu.
Annem İlkay Yılmaz'ın romanı Alis Kürtler Diyarında çok yakında raflarda olacak. Bana ne oluyorsa, ben ondan daha heyecanlıyım.


















İşte kitabın kapağı. Arka Kapak yazısı değişebilirmiş sanırım, ama haftaya basıma girecekmiş.
Ben kitabı okudum ama fikir beyan etmek istemiyorum ne desem taraflı olacak, sonuçta annemden bahsediyoruz :)
Şimdilik bu kadar... 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Hayırlısı olsun..yolu açık olsun

    Gülden

    YanıtlaSil
  2. Ceren kendini kitap tanıtımına mı verdinnn bişiler karala azcık bende yorum hevesimi alayım :))

    Gülden

    YanıtlaSil
  3. itiraf ediyorum, annene bayiliyorum. istanbul'dan alacagim da kitabini. merak ettim

    YanıtlaSil
  4. çok saçma ne o öyle alis harikalar diyarına ......alis kürtler diyarında olursa arkasına bakmadan kaçması gerek.......

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim