kimseye etmem sikayet, aglarim ben halime

  • Mart 14, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Oyle bir hafta gecirdim ki kendimi tarihe not dusmek adina yazmak zorunda hissediyorum. Ustumden sanki kamyon gecti vallahi. Ileride cocugum acar okur, "vay be anam neler cekmis" diyebilir, veya diyebilir ki "vay be anama bak, ne mizmiz kadinmis, pes vallahi". Artik takdiri evladima birakiyorum. O ne isterse onu der.

Gunubirlik Oxford'a gittim geldim, gunubirlik Londra'ya gittim geldim, tam basardim ulen yaptim derken....

Tummy Bug'lara geldim, surum surum surundum!

Kusmali sicmali hastaliklar olmasa Britanya bir cennet. Hani su tummy bug dedikleri nalet mide virusleri var ya, biktim onlardan. Cocuk krese gitmeden oncesine dek biz bu mendebur mikroplarla tanismamistik. Bedenlerimiz de dimaglarimiz gibi tertemizdi. Tevekkeli degil bir kere eski sirketimde safra kesesi tasindan dolayi kustugum icin ise gec kalmis, bunu belirtmek icin mudurumu aramistim. Boyle boyle, biraz rahatsizlandim, gec gelecegim deyince, sen gelme ulan ayi muamelesi gordum, 1 hafta evden calis, ise gelme dedilerdi. O zaman anlamamistim, ne abarttilar yahu demistim ama simdi anliyorum. Biri ishalse veya kusuyorsa bu ulkede, o insanin 20 metre etrafina YAKLASMAYACAKSIN. Rule of thumb. Cocuktan dolayi bu ikinci oldu Tummy bug deneyimimiz. Valla Allah cezamizi neden veriyor bilmiyorum kimseye de bir sey yaptigimiz yok. What doesn't kill us makes us stronger insallah diyelim. Gecen seferki cok fenaydi ya, Kaplan bir yarim gun Italya'daki volkanlar gibi alt-ust patladi once. Sonra o iyilesti ee haydi iyilesti ise bari gidelim diye Cheltenham'a gittik, cunku manyagiz biz(onceden reservation vardi). Neyse Cheltenham'da ilk gece her sey superdi ama ikinci gece Mehmet groove dansi yapmaya basladiginda, 'iyi de mehmet, sen muziksiz dans etmezsin ki?' dememe kalmadan benim de havsalamda hafif salsa/flamenko tinilari baslayiverdi. Aman Allahim o gece nasil sabah oldu ve biz o kaldigimiz yerin sahibinden checkout sonrasi nasil beddualar aldik bilemiyorum ama o kapidan ciktik, ciktik ve geri donmek istemedik, her seyi arkada birakmak,unutmak, silmek istedik. Ayrica evliligimiz icin de guzel bir test oldu bu, biz birbirimizi gercekten o kosullar altinda bile sevdiysek bizi hicbir sey yikamazmis onu anlamis olduk! Oyle igrenc bir seydi yani bu lanet tummy bug. Neyse ki bu defaki Kaplan'i sadece ustten patlamali carpti, bizi ise hafif karin agrilari seklinde yokladi, cok sukur! Kaplan hala hasta gibi, tam iyilesemedi, bir kac mikrop birden ayni anda almis olabilir, aman yani baska tummy bug almasin da.

Eyyyyyyy Danimarka, Hollanda, siz kimsiniz uleyyn

Iki gundur bir tatavadir gidiyor, Hollanda ile olanlarin bizimkilerin sadece haritada Hollanda'ya bakip, "kucucuk ulke lan, biz bunlari yeriz" demelerinden kaynaklanmis olabilecegini dusunuyorum. Neyse Avrupa'da yasayan bir Turk olarak olaylar canimi sikti sikmasina ama gecen hafta schengen basvurusuna gittigim Danimarka basvuru merkezi daha da canimi sikti. Ilk gittim suratima bakmadilar, randevusuz gelemezsin dediler. Oysa ki telefonda randevu almak icin konustugum hatun kisi bana 'kop gel ya ne randevusu' demisti. Sinirimden aglayacagim, elimdeki belgeleri salliyorum, 'kardesim ben Cambridge'den geldim bugun, isten izin aldim, bana telefonda walk in dediler, gel dediler!!!' Turkish passport ile olmuyor canim o isler diye agiz burun egdi kadin ama sonra artik ben nasil el kol salladiysam elimde oglumun Ingiltere Pasaportunu gordu. Iste o anda akan sular durdu. Oooo sizi soyle alalim oldular cunku ailemde EU pasaportu olan birisi varsa ben :
- basvuru ucreti odemiyorum
- randevu almak zorunda degilim istedigim zaman gidebiliyorum
- hicbir belge vermeme gerek yok ucak biletleri disinda
- sonuc 2 gunde cikiyor.
Yuh dedim yuh. Turkiye cok guclu, cekemiyorlar diyen Aile bakanimiza bu animi hediye ediyorum. Oglum Ingiltere Vatandasi olmasa, Schengen bolgesinde sumuk kadar degerim yok.

Pes ettim artik. Gitmiyorum Lan Kursa Mursa!

Suluboya kursumun bitmesine son 2 hafta kaldi ama hem hocanin mezar kabul gorevlisi ayarindaki sen ruh halinden, hem de o saatlerde artik beynimin kulagimdan akmasina ramak kalmasi hissinden dolayi ben PES dedim, beyaz bayrak salliyorum. Evde kendi sulumu, kendi boyami kendi imkanlarimla haftada bir gece yapayim yeter. Su siralar eve tek parca ve beynim akmadan varabilmek daha gercekci hedef benim icin.

Cocuklu bir arkadasimla iki haftadir Amerikana kitabini konusmak icin bulusma plani yapip, sonra iptal ediyoruz. Cok komik. Ikimizin de yeni yil hedefleri icinde 'daha cok pub'a gitmek' vardi. Muhtesemiz, muhtesem!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim