bugun icimden geldi, Ingiliz'lere uc neden sorusu:

  • Eylül 02, 2014
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

1. Neden tum gun yaninda oturdugum halde donup bakmaz, konusmaz ama tuvaletten cikinca bana gulumsersin?
kibarlik mi, yoksa, oh be patir patir sictim, acayip rahatladim, artik senin meymenetsiz yuzunu gorsem bile gulumseyebilirim mi demek istiyorsun? yoksa tuvaletin deliginde benim henuz kesfedemedigim ilginc bir seyler var ve insani gulduruyor mu? tuvalete gidiyorum, gulumsemeye!
2. Neden, ama neden, koridorda ben 100 metre otedeyken bile arkanda biri var mi diye kontrol edip, varsa kapiyi tutup bekliyorsun? YETER! elimde kahve bardagi ile kosarken bulmak istemiyorum kendimi abi, tutma o kapiyi, ne usak ruhlu milletsiniz kardesim, ben kapimi kendim acarim. stres ediyorsunuz beni. Vallahi aslinda siz pezevenklere mustehak olan agir agir, sirita sirita yuruyup tenk yuuu diye yanindan gecmek.
3. Neden, ama neden bu ofiste surekli bir kart dolasiyor, neden habire tanimadigim, selamlasmadigim Ian/david/daniel/robert/ veya richard'a get well soon, good luck, well done diyorum abi? banane yani. hepinizin de isimleri ayni, iyi ki surada 72 millet var da degisik isim goruyorsunuz, biktim ulan bu gostermelik kart merasiminden. o kartlari verdigin adam okuyor mu acaba, yemin ediyorum bir dahaki karta here is some good wishes from your turkish mate diyerek nah cizicem. gostermelik kart wishlerinden icim SIKILDI
oh be....

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim