uyku formulü- veya uykusuzluk mu?

  • Mayıs 19, 2014
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

imdat!
evrene sevgi, dilek, ot, osuruk gönderenler var ya, işte ben de onların kervanına katılıp evrene koskoca bir İMDAAAAAT göndermek istiyorum.

bir adet.
oğlan çocuğu.
2 saatte bir uyanıyor.

BU EVDE.

aslında 6 aylık olduğunda gecede 1 kere meme emmek için uyanırdı. fakat pirinç kadar bir kemik parçası olan DİŞLER adeta onun damaklarından çıkıp bizim mabadımıza girdi sayın okuyucular. Diş çıkarmaya çabaladığı günden beri çocuğumuz bir uykusuz kazım. zaten hiçbir zaman iyi bir uykucu olmadı (bana çekmiş)

Ulan sen bebeksin, sürekli kıpırdıyorsun, uyuman lazım diye ikna çabaları işe yaramıyor. Gözyaşı akmalı ağlatma da yapamıyorum. (yani yalancı ağlamalarına çok yüz ve ses vermiyoruz ama yaşları akmaya başlarsa dayanamam!)

ne yapacağımı bilmiyorum. mehmetle zombi gibi geziyoruz. bu çocuk nasıl uyur? bir çocuğu uyutmak ve uykuda tutmak nasıl bu kadar zor olur!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim