yolculuk ve ehliyet

  • Nisan 04, 2013
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Mehmet Turkiye’ye gidiyor bugun, aslinda 13 nisanda gidecekti ama haftasonu aniden halasi vefat etti.. Yasli bir kadincagizdi ancak bir hastaligi sorunu yoktu seker disinda, epey ani oldu yani herkes icin. Nur icinde yatsin.

Mehmet Issiz kaldigi icin benim vizeme gecmesi gerekiyor- lanet olasi gocmenlik!

Gocmen olmanin vize uzatma zamanlari disinda hicbir zorlugunu gormedim ingiltere’de. bizim gibi kanadalisi da var cinlisi de, hintlisi, brezilyalisi. Vizeyi alan gelmis.

Iste yine bir vize degisimleri mevsiminde megersem kurallara gore, mehmetin vizesi farkli oldugu icin benim vizeme gecebilmesinin yolu ancak turkiye’ye donup basvuru yapmasi ile mumkunmus. Cok sukur bizim sirketin avukatlari yardimci oluyorlar.

Neyse iste, gidecek ve gelecek Allah’in izniyle. Bu arada annem burada ben yalniz kalmaktan tirstigim icin. Ee artik kirsalda yasiyoruz. Geceleri evin onu zifiri karanlik, onumuz tarla. Insan insandan korkmasa inden cinden korkar be.

Mehmetin gidisi bizim icin arabasiz gunlerin baslangici cunku hala ingiltere’de ehliyet alamadim. Turk ehliyeti sadece 1 sene gecerli ve ehliyet sinavi inanilmaz zor burada. Zaten manuel kullaniamiyorum otomatik dersleri aliyorum. 7 mayista sinava girecegim, 45 dakika suruyor sinav ve 1 buyuk hata yapinca kaliyorsun L

Koyden saatte 1 cambridge merkeze otobus var (15 dakika suruyor) yani cidden epey sinir. Bakalim 7 mayis benim rampalarin ustasi olma gunum olacak mi.

 


-- IMPORTANT NOTICE: The contents of this email and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to any other person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim