haftasonu dinlenememek nedir ben bilirim

  • Mart 12, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Haftasonu kudurmus kopekler gibi gezdik dostlar. Inanin Cuma gunu daha dinctim. Boyle bisey yok.
c.tesi sabahi erkenden cortlayip londraya gittik. Aksam arkadasimiz M’in dogum gunusuydu, ona hediye begenmeceler. Bir kac is vardi halledilecek, uzun zamandir yapalim edelim dedigimiz, bunlari halletmeceler. Sonra St James Parkta yayilmacalar. Orasi Londranin en guzel parki secilmis. Guzel cidden ama biraz ufak bence diger parklara gore. Konuyu dagitmayalim. Haritadan yaptigimiz control sonucu ortaya cikti ki biz o gun toplam 10 km yurumusuz.. Evet! Hic tube kullanmadik ki. Oraya yuru buraya yuru. Guzel oldu. Sonra Hammersmith’e yuruduk Knightsbridge’den en son. Lala restoran var turk restorani, dogumgunu oradaydi. Kimse pasta almamis, pastasiz falan oldu. yemekti laklakti derken saat 11 olmus. O gayet sik, elit restoranin alt kisminda canli muzik var diye asagi gecelim dediler, gadanallah bir anda kendimizi basmane pavyonlarinda bulduk. Bildigin Ruya Muzikhol yani. Renk korlerine bile fenalik getirecek bir renkli isiklandirma, engizisyon iskencesi gibi bir muzik alan… Yarabbi, burada da mi cistak, hayiiiir dedim. Bir de birkac amca vardi ki sagolsunlar kendimizi sayelerinde yine turkiyede hissettik. Tesekkur ediyorum kendilerine. Memlekete olan hasretim bebekli kadinin sutten kesildigi gibi kesildi onlar sagolsun. Amcalar oturduklari yerden bizim masadaki butun hatunlari yidiler gozleriyle. O bakislarla karsilasmayali uzun zaman olmustu, turkiyeden bu acligi buraya export ettikleri icin kutluyor ve basarilarinin devamini diliyoruz.
Neyse bu muzikhol ortaminda bize fenalar basmasi sonucu 11 I 20 gece gibi firladik biz haydi bize musadeee diyerekten. Sonra hesabi odemeydi metroydu laklakti  derken istasyona vardigimizda saatler 00:32 olmustu.
Gecenin aci dolu kismi burada basladi canlar.
Son tren 2 de yaziyor normalde ama son tren aslinda 00:15 teymis. 00:15 ten 2 ye kadar esek ve at dahil kuzeye giden hic bir tasit yok ve 2de gelen de TREN DEGIL OTOBUSMUS.
Tren degil otobus demek Milton keynes’e 2 bucuk saat demekti. Ve aci ama gercekti
O an sarhos olmayi cok istedim dostlar..
Cunku Mehmet ben ve bir kiz daha vardi, 3umuz disinda herkes sarhostu ve herkese hava hostu. Pezevenkler sanki airbus in son model ucaginda yatakli gidiyorlarmiscasina neseli veya gamsiz, kah sizma halinde, kah arkadasinin kucaginda cosarak nese ve huzur icinde gecirdiler o 1 bucuk saat bekleme, 2 bucuk saat yol kismini.
Sabah 4 bucukta eve varana kadar pek cok kez, yahu suradan bana da bir bira verin bakayim demeyi dusundum. (yanlarinda stoklari oluyor sarhoslarimizin)
Neyse eve geldigimizde cortladik ve Pazar 12 de uyandik. Rob ve gemma ile basket oynama sozumuz vardi haydi afyonumuz patladi hop basket sahasi. Ben gemma ile yurudum ama Mehmet pert olmuustu basket pesinde.
Oradan da aksam bir turk cifte yemege gittik ve gece 1de evdeydik. 2 de yatakta olabildim(camasir, bulasik vs..)
6 da geri kalktim ve su anda isteyim. Hsonunu dolu dolu gecirdim ama cok doldum be. Uykusuzum avareyim. Mudurum de geri cikmis ortaya. Oxford trafigi desen, altin gunu pesinde kosan mahalle karisi gibi
Dertliyim yorgunum avareyim uyku istiyorum..

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim