Post- Lost

  • Ocak 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Bu yazının bonusunu baştan vereyim. Adanın vucut kılları üzerindeki gizemli etkisi! şurdan okuyun... :)

Bildiginiz gibi izlemeden evvel bir pre-lost yazısı yazmış idim.
Şimdi efendim, çok uzatmak, spoiler vererek gönülleri incitmek, masayı fırlatıp "bu muydu ulen" demek, perşembeye daha kaç saat var diye hesap geyiği yapmak, o kimdi - bu şu muydu diyerek kafaları karıştırmak niyetinde degilim..

Fakat 5. sezon un 1 ve 2. bölümlerini izledikten sonra diyorum ki:

Lost !! Lost! Sen adventure-mystery sin oglum. Action olma!!! yaşatmazlar, özüne geri dön.
Ben bu dizinin adada geçmeyen yerlerini sevmiyorum oglum ya :((

- birazcık spoiler olacak sonrası ..-

lost sen maysterisin edvençirsin, adam ol la.. öyle polislerden kaçmadır bilmemkaç saatte bilmemkaç adamı toparlamadır onları gördük biz :( yapma böyle . madik atma bize JJ abrahams.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim