Kainat Güzeli (bitek dünyalılar var ama)

  • Temmuz 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bugün öglen annemlerdeydik, akşama Kainat Güzellik Yarışması var dedi kardeşim, canımız sıkılıyodu zaten, baktık sitesinden güzellere. Geyik olsun yeter zaten bize.
Bu tarz yarışmalarda asla benim şu kazanır dediklerim kazanmadı ama biz kızların hepsine şööle bi deger biçtik Naz la veee seçtiklerimiz bunlar: yaniii favorilerimiz miss universe 2008 içün:

1- Venezuela: Çok hoş bir bagyan kendisi, esmer ten renkli göz ve saçları çok güzel. hep özendigim saçlar.sağlıklı!







2- Norway:



Bu hanımkızımız da Allah bağışlasın pek hoş. İskandinav güzelliği olsa gerek.



3- Kosova


Bu da beyle güzel bi kız işte.




Bence bu 3 ü dereceye girer. bahisleri nereye yatırıyoruz corç?

Vietnam da oluyomuş yarışma. Küba falan yoktu, malezya vardı, isveç yoktu.. Iran Irak da yoktu takdir edersiniz ki..

Herkes gelmeden ben adil olacagına inanmıyorum. bide bizim national costum'u altın renkli şort yapmışlar.



Bunun neresi bizim ulusal kıyafetimiz allaşkına ya şalvar falan olması gerekmiyo mu biri beni aydınlatsın.. şalvar olmuş şort.nerde bu insanlar nerde bu devlet.

cemiill sen mi hazırladın bu kıyafeti cemil? ama senn akp sempatiğisin dogru, böyle açık ulusal kıyafet yapmazdın, belki türbanlı bişiler olurdu.




You Might Also Like

2 yorum

  1. muwhahahaha gerçekten ninelerimiz falan böyle gezdiyse devrin erkekleri çok şanslıymış be

    YanıtlaSil
  2. süper kahraman tasarımı olmuş ama bu! özellikle çizmeler kötülerin avcısı triplerine çok uygun.. tebrik ediyorum. bu arada 1 numaralı hatun kişiyi takdir etmeden de gitmem onu da söyleyim.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim