Murakami, tam bir kilsin

  • Eylül 09, 2014
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Efendim 30 Agustos Cumartesi gunu Haruki Murakami Londra Piccadilly'deki o dev Waterstone'a gelecek, kitap imzalayacak dediler, aylar onceden ajandama koydum. Evet inanmayabilirsiniz ama artik (1.5 sene kadardir) bir ajandam var. Benim gibi duzensiz bir insanin bile buradaki seylerin 'esneksizligi'nden oturu bir ajanda tutmasi sart. cunku Turkiye'deki gibi oyle son dakikada telefon edip 'ya yarim saat sonra gelsem olmaz mi?' demek yok. Bu ayri bir konu, ama oldukca kafami kurcalamistir Ingiltere'de ortalama insanin takvimine/ajandasina bakmadan is yapmasi, baska zaman tartisiriz.

Efendim Waterstones sitesindeki kurallar dudak ucuklaticiydi:

Terms and conditions

  1. Haruki Murakami will be signing copies of Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage at Waterstones Piccadilly on Saturday 30th August at 11am. Please arrive early to avoid disappointment.
  2. Due to time constraints Haruki Murakami will sign a strictly limited number of copies only and there will be no dedications.
  3. Customers will receive their wristband for this event when they purchase Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage on Saturday 30th August at 8.30am, or when they bring a valid Waterstones receipt/Waterstones.com despatch note with their copy on the day of the signing.
  4. One wristband will be issued per customer, on a first come first served basis, and are non-transferable.
  5. The first 200 people in the queue will have the opportunity to meet Haruki Murakami on the day and have their book signed. Please note books for signing are limited to one copy of Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage per person, in order to accommodate as many of our Haruki Murkami’s fans as possible.
  6. Those who are not lucky enough to meet Haruki Murakami on the day, will be guaranteed the opportunity to buy a rare pre-signed edition. These will be limited to 200 copies only, one per person.
  7. Please note that no photographs or cameras are allowed.
  8. We are expecting a large number of customers to attend this event and wristbands are limited, we hope to be able to allow as many people the opportunity to have their book signed, however please note Waterstones cannot guarantee entry.
  9. The signing time is discretionary. All details are subject to change.

Simdi bu yukaridaki alinti Waterstones'dan ama altlarini ben cizdim.

Ulan Harukami(kisalttim artik, busun sen);


  • Zaten kitaplarinin sonunda zibilyon tane soruyu havada birakir durursun, dunya bir metafordur diye kolaya kacarsin, bu yuzden kilim sana AMA, nedir bu kendini dunyanin en iyi yazari zannetmeler? herifin keyfine bak, sadece 400 kitap imzalayabilirmis bir gunde. 200 tane insana dayanabilirmis. Ulan senden kat be kat iyi olan yazarlar dahi bir event'e katildiklari zaman orada 2-2.5 saat geciriyorlar. Nasil bir bitchyliktir bu ki 1 saat kaldin, yuzyuze imzalatabilenlere DEDICATION (yani isme imzalama) bile yapmadin. Bu mudur senin okuruna verdigin deger?
  • Abicim kitaplarinda japon cuk sendromunu  dibine kadar hissediliyor, keske o gun ilk iki yuzde olabilsem, karsina cikip BAMYA PIPILI iste hehehehee diye bagirabilseydim.
Neyse ozetle o gun erkenden gittik ama insanlar gece 12'de gelip orada yatmislar, 342-343 numarayi alabildik. Pre-signed olan kitaplari sabahtan imzalamis zat-i sahane, imza 11'deydi, biz de cok beklemeyiz herhalde onlardan (Murakami'yi gorecek ilk 200'den yani) once aliriz kopyalari diyerek sabahin yedisinde beklemeye basladik. Bekledikce, 'ulan bu kadar beklemisken 1 saat daha.. 1 saat daha' diye diye orada toplam 5.5 saat Murakami'nin mabadinin keyfini bekledik. Iceri girenler sadece Murakami'yi 3 saniyeligine gorebilmisler. Ciktikca aglayanlar falan vardi. Ulan adam tenezzul edip adina bile imzalamiyor kitabi, neyine agliyorsun? Mal misiaaan diye kafa atasim gelmedi degil.

Efendim ozetle elimizde 2 adet (biri naz biri benim) imzali kitapla ve ayakta beklemekten sisip ramazan pidesine donmus ayaklarla gunu bitirdik. Bu arada bana da alir misin diye mesaj atan arkadaslarim oldu, nasil alayim canlar, Murakami dedigimiz zat  edebiyat dunyasinin en bitchy adamlarindan biri cikti! peh!


You Might Also Like

2 yorum

  1. amaaan çinçon değil mi hepsi kıl bunların! (bkz. dünyanın en ırkçı yorumu)

    YanıtlaSil
  2. ben kosmayla ilgili kitaplari disindakileri cok da sevmem, belki bir de norwegian ama ben de sanirim boyle davranirdim.adamin bunlari isteyerek yaptigini sanmiyorum, okurlariyla bulusmak kaynasmak falan. bazi insanlar seviyor boyle seyleri bazilari sevmiyor. ama yayincisi bastirinca imza gunu yapmak zorunda kaliyordur.onu da en az duygusal yorgunlukla atlamak istiyor sanirim.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim