Uçma korkumu yendim

  • Haziran 28, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Uçağa binmekten inanılmaz korkuyordum. Aslında ilk 2005'te binmiştim ve 2009'a kadar da korku falan yaşamadan laylaylom binerdim. ama 2009 da 4 saat havalimanında yerde uçak içinde beklediğim bol sarsıntılı bir uçuştan sonra kayışı kopardım. Xanax ve eşlikle (yanımda birisi) ancak çok çok çok zorunlu kaldığımda uçaga binebilir hale gelmiştim (yalnız başıma binemedim asla)

Londra- Viyana- İstanbul - İzmir - İstanbul- Londra hattında 3 seneden beri ilk defa Xanax'sız bindim uçaga. Hatta son uçuştan keyif bile aldım diyebilirim. Sanırım çok şükür yendim artık.

Dedikleri doğru. üstüne yürümeniz lazım Uçak korkusunun. Uçakta panik atak geçiren, oksijen bitti diye ağlayan, sallandı diye korkudan ağlayan, kalp krizi geçiriyorum diye korkudan hosteslere sarılan, yukarıda fotograf çekiyor diye birine saldıran ben bile bunu diyorsam sen de başarabilirsin uçak korkulu. bin uçağa korkunu yenmek için. ilaç almadan 3-4 defa bin. yemin ederim geçiyor.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim