true blood

  • Haziran 13, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

çok severek takip ediyorum ya, nasıl da özlemişim. hüp diye izledik bugün yeni sezonun ilk bölümünü.

erik, ibnesin, ama kütür kütürsün. bill, adamsın ama hödüksün. pam, hep olmak istedigim ama olmaya çalışırken çamaşırcı ayten ablaya dönüştügüm badass bacısın. tara, tam bir mikropsun, yıkıl git şu diziden yok gitmezsin! ölüm yok sana. nora, taş gibiymişsin. suki, hala malsın. alcide, oğlum kendini kaç kurtar suki'nin donuna dizilme sırası sana geldi. resmen yaratık koleksiyonu yapıyor kevaşe.gay peder, çok güldürdün. jessica, lousiana'nın kraliçesi değil de motoru olma yolundasın bebeğim. jason, o kızdan sana hayrı gelmez sen öbürünü götürecektin yevrim.

yaa çok seviyorum ben bu diziyi, romanını üçe beşe hatta on beşe katlamış fevkaladenin fevkinde, faideli bir eser.

You Might Also Like

3 yorum

  1. hahahahaha çok iyi olmuş.

    sookie o gerizekalılığıyla hala nasıl yaşıyor anlamış değilim zaten.

    ama ya eric ya eric. ensest mensest takıldılar valla hönkkkkk dedim.

    jessica'ya da nasıl uyuz oluyorum belli değil.

    jason da o kızı neden götürmedi anlamadım. taş gibim çocuk. :D

    YanıtlaSil
  2. romanı katlamamıştır o, sana öyle gelmiştir kanımca...

    YanıtlaSil
  3. ben 4. kitaba kadar okudum o seriyi, sonra sıktı bıraktım, bence diizisi daha güzel

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim