neden artık hiçbir amerikan filmini beğenmiyoruz?

  • Haziran 25, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments


Geçen hafta bacımla 3 tane filme gittik, Prometheus, Snowwhite & the Huntsman ve Dark Shadows. Hepsini izlerken ikinci yarılarında bayım bayım bayıldım ve sıkıldım desem? Ayrıca evde de In time ve New Years Eve isimli filmleri izleme denemelerimiz oldu ancak sıkılıp kapattık.

Neden artık Hollywood filmlerini izlerken sıkılıyoruz? Bütün filmler birbirine benziyor.
Farklı yüzler, farklı kıyafetlerle aynı hikayeleri tekrar tekrar anlatmaktan bıkmasalar da biz izlemekten bıkıyoruz sanırsam. Heyecanla beklediğimiz, ah gelse de izlesek dediğimiz bir Alice in Wonderland vardı o da fos çıktıktan beri 'ah şu film gösterime girse de gitsek' diyemedim...

Amerikada film çekmek artıkrepliklerine kadar ne olduğunu tahmin edeceğimiz görsel debdebeler üretmek demek. Tevekkeli değil 3D olayını çıkardılar, alem sıkılıyor kardeşlerim. farklılık ve özgünlük İskandinavya da mı ne, habire kuzeyli uyarlamaları izliyoruz kaç senedir.

Ayrıca geçen sene izlediğim en güzel şey,  Black Mirror isimli 3 bölümlük ingiliz dizisiydi, yüksek şiddetle tavsiye edilir.

You Might Also Like

3 yorum

  1. bende artık amerikan filmlerinden baydım, korelilere sardım iyice =)

    Black Mirror'u da yazdım bir yere en tez vakitte izlene!

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar size o kadar katılıyorumki; üşenmedim google'ye şu soruyu sordum 'neden yanlızca amerikan filmleri ve dizileri' kendimce türkiyenin amerikan film sektörüne çalıştığı kanısına vardım. not: hindistan amerikanın tekrarı gibi bişe geliyor. benim yazımdan şunu çıkarın lütfen, farklı sinema kültürleri tanımak istiyorum ey ahali duyun beni.........................

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar size o kadar katılıyorumki; üşenmedim google'ye şu soruyu sordum 'neden yanlızca amerikan filmleri ve dizileri' kendimce türkiyenin amerikan film sektörüne çalıştığı kanısına vardım. not: hindistan amerikanın tekrarı gibi bişe geliyor. benim yazımdan şunu çıkarın lütfen, farklı sinema kültürleri tanımak istiyorum ey ahali duyun beni.........................

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim