Parazit yapacak cok sey birikti

  • Nisan 16, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Vallahi gunlerdir post yazasim var bunu bloguma yazayim dedigim onlarca sey oldu-ki yarisini unuttum- ama smartphone lanetinden muzdaribim. Samsung galaxy note aldim e tablet de var mehmet laptop ima el koydu. E bu dokunmatik teknoloji kokonasi aletlerle de 100karakterden fazlasi bir azap.ama bugun canim o kadar yazmak istedi ki yazacagim!

Oxford gunleri aynen devam ediyor. Cowboy bilmemkim and sons diye bir dukkan var bizim is yerine gidrrken; oradaki kediyle arkadas olmaya calisiyorum  mahlukat dukkanda yasadigi icin secici olma luksu yok bu tombis civiriniza mahkum.
Yeni mudurum geldi yine uzun boylu oncekinin sarisini sanki bu. Aman ingiliz erkeklerinde dort bes tip var iste zaten. Adami henuz cozemedim kardo mu kildo mu panco mu..onumuzdeki gunlerde izlenimleri yazarim simdilik sirket ici network derdinde bana pek ilismiyor.
Kitap kulubune devam ediyoruz.ay cok alemleeer. Bir s var -simdi adini kabak gibi yazmayayim zaten herkes buluyor blogumu,hatun bir google translate kadar yakinlasir anlamaya neme gerek.- S en az elli ama guzel tas gibi bir arkadasimiz. Cok entellektuel ve ingiliz genel kekolugundan uzak. Benim de pek kanim isindi. Bir o bir de apartman yoneticisi emekli albay kilikli emmi var onu cok sevdim samimiler ikisi de. Grup yoneticimiz sarhos bir kardo. Ilk bulusmada kekeme sandim ama eleman bildîğin sarhos. La ilk gidisimizde adam konusuyor konusuyor ama anlasilmiyor. Mehmeti durtuyorum ne diyor bu elemanco diye ama o da umutsuz safaklarda geziyor.Ay beni bir gulme aldi, sallabas osman olmusum oh ok falan diyorum keraneci vir vir konustukca. Saga sola imdat dilenerek bakisim da fayda etmedi, arada bir de yabanci ulkelerde toefl hocasi oldugunu soyleyince benim kayis koptu basladim gulmeye. Ulen diyorum ben ilgilizceyi bu adamdan ogrensem anadilimin kolesi kulu olurum toefl in da a.q. Der ceker giderim! Tovbee Allahim bu adam nedir derken anladik iste, grup fotografinda bilmis bilmis siritan know it all canitin bildigin ayyasmis yani. Dedim ya ilk sefer anlayamadik. Son bulusmada ayakta duramayinca jeton dustu. Adam bildigin sandalyeler arasinda yuzerek geldi pub'a. Ayakta duramiyooo! Gene de takdir ettim bir a4 kagidina basmis sorulari sordu hepimize :) azim bu iste!
Neyse kitabimiz the vanishing act of esme lennox idi ve konu dondu dolasti viktorya donemi kadinlarina geldi. Kocasi kendisini sey etti mi bunu bile bilmekten aciz cinselligi tu kaka olarak bellemis bu kadinlarin imalathane sorumlusu viktorya'ya kin kusan S. Kendi babaannesinden ornek verdi. Hayati boyunca grandpa corc'u norvec in ren geyiklerini kiskandiracak bir heybete kavusturan babaannesini pek seven S. Dedesi icin de naapsin bildigin duz adamdi,kendinden akilli kadinla bas edememis onun da cuku o kadarmis tadinda konustu.babaannesi istemeden sadece evde kalma korkusu ile evlenmis sonra cocuktu isti dedikce hayata ofkelenir olmus ve acisini cesitli askerler ve amerikalilardan ve bir nevi granpa corc dan cikarmis anlayacaginiz. Grubumuzun bir baska keranecisi olan badak entel ogretim uyesinin s.  yi parlayan gozlerle dinlemesi de gozlerden kacmadi azizim! Kesin babaannesine guzelligi cekmis kuturderim ben bunu yaa diyordu yevsek.efendim babaannesinin dedesine dizdigi boynuzlari buyuk bir gururla anlatan s. Den ikinci sok kizi hakkinda anlattiklari ile geldi.(birinci sok dedesini sumuk yerine koymasi) Efendim kizi 15 yasinda 'anne ben seks yapicam' demis o da doktora goturup implant taktirmis aynen soyle dedi:5 year insurance. Peki ya aids ve diger acilar?cocugum kondom kullanmaktan aciz aman gebe kalip basimiza salcalanmasin demek neden. Bir de insan cocugum daha erken demez mi s. yaaa bacim ne yaptin sen. En szindan sansini deneseydin diye hamkirmak istesem de geri yuttum. Asil soku surada yasadim. Cinsel ozgurluk konusunda bu kadar acik fikirli olan bu insanlar aralarinda hic bir kan bagi olmayan iki uvey kardesin birlikte olmasina 'ooohh maay guuudniiss dis is disgastinngg' tepkisi veriyorlar. Ben de kazma diye etiketlenme tehlikesine aldirmadan ama neden? Ensest olmuyor ki, hem bundan insanlara ne ki dedim. Bunlar dediklerimi dusujup evet aslinda bunlar toplumsal dayatmalar tabuu ki. Taboo bunlar ama gene de kardescesine ayni cati altinda duran iki kisi birbirini nasil ziteeer nayyiiaar nolamaz diye kasildilar. Ne tuhaf di mi? Yani bana asiri komik geldi :) ay neyse tam 58 dakika olmus dokunmatik ekranla freddynin kabuslarini yasiyoruum!bir baska postta umalim ki pc basinda gorusmek uzereee muck.

Bu oxford da bu sabah cok guldugum ilan.  odul cikolata :)


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim