Dragonlar diyarı Galler

Bu Easter tatilinde annem de buradayken Galler'e gittik biz. hava pek güzel değildi, sanırm galler zaten sürekli yağmurluymuş. çok soğuk değildi ama karanlıktı. Newcastle Emlyn diye bir kasabaya gittik. oradan da her yeri gezmeye çalıştık. Pembrooke National Park, Cardigan, St Davids, Fishguard, ve Emlyn



Bu Galler değil esasında, Bedford'da bir oyuncakçı dükkanından büyüleyen bir kare. çocukluk gibi, karışık rengarenk. kaotik, ama güzel. çok hoşuma gitti ekleyeyim dedim.

Full Welsh breakfast diye önümüze bildiğin english breakfast gelmesi?

bit pazarına nur yağması. zulacı ingilizlerden çok şey ögrenmiş Galliler, namı diger Welsh'ler. antikacı mı desem eskici mi desem, amcalar öyle şeker şerbet şeyler satıyordu ki her biri ayrı fotoğraf karesi. annemi bu dükkandan 2 bucuk saat çıkartamadık.

her yerden binbir güzel renkte çiçekler fışkırıyordu, yeşilleri bir alem.

doğa bakirdi, küçücük kasabaların etrafında nasıl kirlenebilir ki?

bir zamanlar burada ejderhaların doğduğuna inanıyor arkadaşlar, bu kale kalıntılarının ön tarafında burada son ejderha dogdu. yumurtayı görmeye 2007 de 3000 tane salak geldi falan yazıyordu. salak demiyorlardı tabi ki de, yani ne bileyim ne ejderhası beee! wtf gülüm demeden edemedik.

bu dev çük sanırım bir ejderha sırtı. annem ne olduğunu çözme çabaları içinde.

seni yenecem ulan piç ejder tadında mozaikler.

burası Cardigan adında bir kasaba, otter i ile meshurmus garibanın heykelini dikmişler.

Burası Tenby denilen bir şehir, muhteşem sahili ve Shutter Island tadında bir yapısı var. burası hayatımda gördügüm en ilginç yerlerden biriydi.

Tenby sahilinden ev manzaraları

Tenby sahilinden magara duvarı manzaraları - I

Tenby sahilinden magara duvarı manzaraları - I
duvarlarda binlerce salyangoz vardı

shutter island 

Prens Albert in tepesine konmuş olan bu martı yarım saat kıpırdamadı oradan. biz giderken hala oradaydı. hayat ona güzel valla

Galler de Bütün tabelalar önce Galce sonra İngilizce. Burası St Davis, Britanyanın en küçük şehri ve bu da Cathedrali. Çooook eski ve mükemmel bir yerdi

Eski katedral, 600 yılında yapılmış ilkin ama tabi ki sonradan bir sürü restorasyon görmüş. yine de 600 senesinden beri varolması çok ürkünç değil mi?

Katedralin içindeki dev org. sürekli çalıyordu. akla hayalet avcıları gelmedi değil hani :)


St Davids in meydanı

Rachel and Andrew Pompa :))) otelimizdeki dergilerden bir enstantane
Bu oteli de yolda gördük muhteşemdi..


ve biz, okyanusun kıyısında.

3 yorum:

Eren dedi ki...

Böyle İngiliz kasabalarına bayılıyorum, İngiltere'ye gitsem daha çok böyle yerleri gezmek isterim... Ama buralar herhangi bir büyük şehir merkezinden bir kaç saat uzaktadır herhalde?:)

Merope dedi ki...

Gallerin sanırım tek büyük şehri Cardiff, ve buralar Cardiff ten yaklaşık 2 saat uzaklıkta. bizimyaşadıgımız yere ise 4 bucuk saat ama tabi Otobandan gidiyorsun sürekli :)) totale vurdugunda sanırım700 km falan
o kadar geç geliştigi belli ki oraların, mahrumiyet bölgesi gibi internet çekmiyor telefon çekmiyor. ama otoban vardı yani düşün!

Judy Abbott dedi ki...

çok güzel memleket, o ortamdan en klasik gotik romanların doğması da normal herhalde.

pompa çiftine mutluluklar dileriz. eksik olmasınlar güldürdüler:)