lake of fire

  • Şubat 23, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Yeni is yerime epey alistim. Bu mailin altinda yine otomatik metin olacak – lutfen aldirmayin. (edıtledım ve kaldırdım)Canim cok blog postu yazmak istedigi icin emaille yaziyorum. Kisisel email accessimiz yok malesef.
Su anda lake of fire dinliyorum. Kurt cobain’in detone sesi esliginde capuccinomu yudumluyorum. Yanimdan surekli insanlar geciyor, goz temasi kurmadan..Masam darmadaginik. Sirtimda cok hafif bir agri var bir kac gundur. Surekli oturmaktan oluyor sanirim. Gunde 11 saat oturulur mu? Oturulur. Ayrica aci bir gercek kesfettim. Ajans benim gunlugume 100 pound komisyon aliyormus. Esseoglu essekler. Emlakcidan farksiz su head hunterlar. Komisyonu geciriyolar, ben ter doktukce onlar da kazaniolar. Tamam bu isi bana onlar buldu da, kardesim gunde 100 pound komisyon da ebesinin seyi yani.
Neyse, bir iki gundur cok acil sorunlar vardi, cozduk cok sukur. Ama detayli  inceleme istiyor. 2 ayri firma Binbir tane customization yapmis. Cik icinden cikabilirsen. Kullanicilara da haklari koklemisler, haydi biri bisey silsin de baska bisey patlasin. Birisi cin’den mail atar login olamiyorum, oteki avustralyadan. Neyse aussie lerin sorununu bu sabah cozdum ve su an kus kadar hafiffim. Bir de ingilizceyi cat pat bilen cekler, ve bir turlu maillerime cevap vermek bilmeyen Uruguay ve arjantinli kullanicilar olmasa..
Bu hafta ilk kez biri bana nereden geldigimi sordu.. oh turkey lovely country diyalogu gene bankoydu. Bir de konustugum herkesin babasinin ya da dayisinin Antalya veya Muglada apartman dairesi var.
Sanirim butun Antalya ve Mugla ingilizlere satilmis arkadaslar. Bizim apartmanin girisinde bile kuzey kibrista satilik daire ilani asili kac aydir. Cok ucuz tabi bunlara gore, nereden bulacaklar 30-40 bin pounda ev, al turkiyeden. Al kibristan oh mis. Yalniz biz burada ev alsak bile toprak bizim olmuyormus, 900 sene mi ne kullanim hakki oluyormus sadece. Bizim ulkedekiler neden veriyorlar topragi anlam veremiyorum kardesim sen de kullanim hakki ver, babanin malini mi satiyosun vatan topragi o be.
Neyse ben ise donuyorum..
Blog yazmayi ve aylaklik etmeyi ozledim yahu. Haftada 5 gun calismak cok korkunc.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim