Hastalık olmadan kış olur mu

  • Şubat 05, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Çarşamba günü işe elbise giyeyim demeseymişim keşke. Götüm dondu. Yetmedi burnum kanamaya başladı sümüklendikçe. Burnumu sildikçe kan çıkıyor. Perşembe sabah da geçmeyince kendimi doktora attım. Yok bişey olur öyle dedi, tansiyon ve kan tahlili yaptı. Tans. Normal tahlil sonuçları haftaya. Ben ise o gunden beri iki seksen yatakta. Allahtan burnumun kanaması durdu. Çok şükür Allah'a.
Soğuktan kılcal damarlar cortladı herhalde. Izmirliyim alışkın değilim böyle kuru soğuğa. Yürürken güneş gözlüğü takıyorum gözlerim soğuktan yanıp ağlamasın diye. Çünkü soğuktan sicim sicim yaş geliyor iki gözümden de!
Yarın işe gidicem. Ofgff bu kadar uzun bi yatıştan sonra sabah altıda cortlamak çok zor gelicek be....
Dün gece mis gibi kar yağdı çıkıp oynayamadık bile.

Bizim balkonun manzarasını eklemeye çalışacağım android blogger uygulaması düzgün çalışır ve ekler umarım.


You Might Also Like

3 yorum

  1. gecmis olsun ama postuna biraz sevindim. benim de soguktan burnum kaniyor, ici yara bere. bir sumuklu benim diye dert ediyordum

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cicişler

    bir sümüklü sen değilsin Nilufercigim, burada baş sümüklü, helööy!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim