5 Kasım 2011

büyük muamma

yahu bu istanbul'un 1. derece deprem bölgelerine 33 katlı apartmanları neye güvenip dikiyor bu adamlar

neden bütün konut projeleri dibi çürük yerlere konduruluyor.

uzaksa hepsi uzak zaten yani
eşit uzaklıkta sağlam yer mi yok, nedir, biri beni aydınlatsın. beylikdüzü, ıspartakule, tuzla, halkalı falan hep depremin yüksek vuracağı bölgeler diyor KAYNIM (jeoloji mühendisi)

peki neden bütün konut projeleri bu bölgelerde yaa.. ben anlamıyor.. içinden çıkamıyor, hele bir de ağaoğlu çıkıp "eski yaptığım evler var ya ühüüü heppiciği çürük" deyince, daha da beter oluyor ben... oh my.

1 yorum:

pippi haşmet dedi ki...

Şimdi yaptıklarının da 9 şiddetindeki depreme dayanıklı olduğunu söylüyor. Gökdelen gibi apartmanlar dikmişler her yere. 400 daire ne demek.?
İstanbul'a yerleşmek zorunda kaldığım şu günlerde nasıl ev seçeceğim konusunda bilgim yok. Neye göre dikmişler, belgeleri neye göre almışlar (aldılarsa tabii), azıcık paramla depreme dayanıklı ev tutabilecek miyim, tutsam bile dayanıklı mı gerçekten?
**karış kafam karış**