erkeğimin geyşası olurum vs. kadınlığımı keşfettim

  • Kasım 10, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

bir zamanlar hangi magazin dergisini / gazete ekini açsak bu iki başlıktan biri olurdu. Birileri ya bir erkeğin geyşası olmak için adaylığını koyardı ya da artık nasıl oluyorsa kadınlığını keşfederdi. Ben otuz yaşına geldim hala nasıl bişeydir anlayamadım. coğrafi keşiften hallice olsa gerek.

Şimdi bunlara bir yenisi daha eklenmiş bence: sevişme sahneleri olay yarattı / çok konuşulacak... yeter ya. bence bir tek siz konuşuyorsunuz. evde eşimle, ofiste veya arkadaşlar arasında hiçbir zaman "ya meliz meliz melkenli de nasıl kütür katır sevişmiş son filminde değil mi ayol?" diye bir konu geçmiyor yemin billah. bence anasınıfı çocukları "ay her tarafı görünmüş piii" diye muhabbet edebilir. ötesi yalan sevgili magazinciler. yahu açın daily mail e, the superficial e bir bakın. hep aynı, aynı başlıklar. olmuyor...

bir de sizin favoriniz hangisi? benimki yaratıcılıkta sınır tanımayan geyşası olurum modu. Acaba ilk söyleyen kimdi dostlar? bilen var mıdır..

You Might Also Like

3 yorum

  1. beni de o bahceye koyacaklarsa ben de geysa olurum, bak bu geysa nasil mutlu mutlu gulumsemiz. ama yuzumu boyamam, alinda bir yer boyasiz kalmis bu arada

    YanıtlaSil
  2. hahahha bakar mısın, auditor kendini nasıl da belli ediyor!!

    şekerim çok tatlısın :))

    YanıtlaSil
  3. şu sevişme sahnesi takıntısı beni deli ediyor. aşılamadı şu mevzu bizim ülkemizde, ben ölene kadar da aşılmaz herhalde, görmem ben o günleri.

    bu erkeğimin geyşası olurum söyleminin ekürisi, helgaların ağzından yazılan türke erkekleri bir numara, türk erkekleri şöyle güçlü , yok böyle kıllı yazılarıydı diye anımsıyorum:))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim