İroni Chuck Palahniuk'un twitter sayfasıdır

  • Eylül 14, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

ba-da-hum...
bu günleri de mi görecektim... Çaki amca twitterda kah "fight club tshirt leri geldi koşun alın" kah "invisible monster tshirtleri çıktı!!!"  diye twitliyordu..gözünü bu kadar mı para hırsı bürüdü lan çak!!!! alçak. nerde kaldı senin paketlenip,allanıp pullanıp satılan; edinerek kendimizi iyi hissetmeye çalıştıgımız herşeye düşmanlıgın? numaramıydı lan! o tshirtler boy boy...devamını bilmiyorum ama amcam sana ayıp şeyler yapabilir, izin veriyorum. zibidi herif.

You Might Also Like

7 yorum

  1. ahahaha alalim bari adam o derece dustuyse

    YanıtlaSil
  2. ahahaha alalim bari adam o derece dustuyse

    YanıtlaSil
  3. para insanı ne hallere düşürebiliyor :p

    YanıtlaSil
  4. öyle demeyin yav belki adam sıkışmıştır

    şaha lan :F

    YanıtlaSil
  5. neyine sıkışacak ibiş, gördük onun ne oldugunu! hıh.. halbuki invisible monsters a da bugün başladıydım!!!!
    tshirtünü mü alıyım şimdi napıyım sen söyle bana rükneddin, sen söyle nilufer, sen söyle ege!

    YanıtlaSil
  6. bence chuck palahniuk tişörtleri pazaryerinde satılsın... üzerinde de palahniuk akıllı olsun yazabilir mesela :F sen de resimlerini yayınla

    YanıtlaSil
  7. o da artık kapitalizmin köpeği olmuş

    rukneddin haklı çaki akıllı olsun diye tişörtler bastıralım.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim