Hayatımdaki bütün kediler çıkıp gidiyor, tanrım neden?

  • Eylül 21, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments


Edit: papatya bulundu. Dükkanda kapalı kalmış zavallı 3-4 gün!! dün şoktaydı


Sevgili Kedilerim Oracle ve Müdür'den ayrılalı  3 buçuk sene falan oldu.. yukarıdaki resimdeki tekircan benim Oracle'ımdı.
Kocam Mehmet'in çok ağır bir kedi alerjisi var. 2 buçuk sene ilaç kullandı, hala Astımından kurtulamadı..
Kedilerimiz bizimle 2 buçuk sene yaşadılar.. Sonra birini evlendirdik diğeri çiftlik kedisi oldu 

O gün bu gündür sokaktaki kediler bizim. Papatyamız var 5 senedir bizim apartmanın bahçesinde. Pakize, Mukadder, Osman rahmetli oldular. Mahmut vardı, o da öldü yavrucak.

Şimdi Papatya, hürriyet, Hüsniye, Haydar ve Murtaza var düzenli bizim orda takılan. 1 haftadır Papatya ve hürriyet'i bulamıyoruz bir türlü. Parktaki çocuklar mı bişey yaptı, araba mı ezdi, köpek mi kaptı, bilmiyorum! Bu akşam çıkıp civarda turlayacağız mehmetle.

Gerçekten sabah Papatyanın başını okşamadan çıkınca evden, huzursuz oluyorum..akşam gelince gözüm onu arıyor... Moralim bozuk.

İş yerinin kapısında da İsmail vardı, o da yok 10 gündür. Nereye kayboldu bu kediler? Azgınlık dönemleri geldi de ondan mı yoklar ortada, keşke öyle olsa ... Özlüyorum mırnavlarımı 

You Might Also Like

10 yorum

  1. kedilere kizan var miydi apartmanda? ben ogrenciyken besledigim kedileri salak komus alip obur mahalleye tasimisti.

    YanıtlaSil
  2. yok bizim apartmandakilerin hepsi kedici :) herkes besliyor sayılır. beslemeyenler de rahatsız olmuyo, zaten kediler kimseyi rahatsız edicek bişey yapmıyor :)

    YanıtlaSil
  3. yaşasın kedi sever apartman sakinleri. işyerim Kurtuluş'a taşındı, kapılarınönünde hep mama kabı, su kabı görüyorum burada, çok seviniyorum. papatyacığın bulunmasına çok sevindim, geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun.

    İstanbula geldiğinde uğra. Bizim evde iki tane dayaklık var. Sever misin, döver misin bilmem :)

    YanıtlaSil
  5. ya bu arada hürriyet i de bulduk arka bahçede kendinin olmayan yavrulara bakıyor

    YanıtlaSil
  6. Kahve gibi ugrarım tamam :) kedi dedin mi ben gelirim :p

    YanıtlaSil
  7. her şey tamam ama köpek mi kaptı lafına alınıyorum bak! o cücük kadar kedi bi kıhlayıp pati atsa kuyruğunu kıstırıp pıt pıt kaçmayacak kaç sokak köpeği var yahu :)

    YanıtlaSil
  8. Ege, bizim orda köpekler kedi parcalıyor :( bir kere mehmetin gözünün önünde öldürdüler bi kediyi :(

    YanıtlaSil
  9. ay kıyamammmm yeaa bi köpek falan kapmış olmasın bari benim köpeim günde 8643541 tane kedi kapıyo o kaptıkça ben ağlıyorum hüngür hüngür =( çookötü bi şey

    YanıtlaSil
  10. kedim tuzlu 1 hafta 3 günlük bir eziyet yaratmıştı bana. Zilli kaptırdı kendini 10 gün gelmedi. Neyseki ondan sonra döndü. Kedimin kayboluyunu tarif edecek tek cümle şudur "yer yarıldı içine girdi" çünkü bendeniz saat 5de kalkıp bütün gün kediyi aradım mahallede nerdeyse 5 gün böyle devam etti. Sonunda yorgunluktan adım atamaz hala gedim ilan bastırıp bekledim. Bizim zilli ise bir sabah annemin arabasının yanında miyavlıyor! ah be kızım nerelere gittin gerizekalı dedim. Yani kediler istedikleri kayboluyorlar ama mutlaka geri dönüyorlar ki sizin aradığınız bir sokak kedisi mutlaka geri döner...

    bu arada hayvansever dostlar hayvan koruma yasası hayvanlara bakanlarıda koruyor internetten o yasayı okumanızı tavsiye ederim baş belası komşulara birebir çünkü. Ne size nede hayvanlara bişey yapamazlar 3bin tlye kadar tazminat açabiliyorsunuz onlar ise en az polisi arayarak size uyarı yapılmasını sağlayabiliyorlar (ki bu yasa sayesinde uyarıda geçersizdir) haberiniz olsun...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim