apartmana bazuka götürmek caiz midir

  • Eylül 20, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Biz şu ana kadar 4 ayrı evde oturduk, 4 ünde de üst komşumuzdan illallah ettik
Dün mehmet artık : sanırım sorun bizde dedi.

Evet, çocukların tepinmesine, gecenin bir vakti elektrik süpürgesiyle ev süpürülmesine, mobilyaların sürekli garc garc ettrilmesine rahatsız olma tepkisi verdiğim için sanırım sorun bende.

Apartman hayatından nefret ediyorum, cidden.

- mesela komşum çöpünü kapının önüne koymuyor.. yaklaşık 7 metre mesafe var onun kapısı ile benim kapımın arasında, getirip tam ortaya koyuyor. böylece her sabah çöp kokusu duymak zorunda kalıyorum. kapıcı her akşam 8 de çöpleri topladıgı halde!

- üst kat komşusunun 2 oğlu var, yürümeyi bilmiyorlar. koşuyorlar. ayılar gibi. sağa sola çarpıyorlar, bağırıyorlar, top mu oynuyolar napıyorlar bilmiyorum. kadın da şeker birisi ama yuh yani. babam bizi evde zıplatmazdı bile. bu çocuklar resmen tazmanya canavarına ders verecek nitelikte.

- apartmandaki çocuklardan biri asansöre işiyor.. kim o bulursam ağzını yüzünü kırıcam.

düşüncesiz öküzlerle yaşamaktan bıktım.
ister sitede ol ister küçük apartmanda , muhakkak bir ayı çıkıyor. muhakkak biri düşüncesizlik ediyor. bu yüzden umarım ilerde müstakil evim olur. onun da kendi zorlukları var belki ama en azından milletin gürültüsünü / çöpünün kokusunu / geceyarısı kavgalarını / yüksek sesle dinlediği müzikleri ve gerizekalı çocuklarını çekmek zorunda değilsiniz...

You Might Also Like

7 yorum

  1. sırf bu yüzden 5.katta ev aldık..şimdi de köye yerleşmeyi düşünüyorum toptan

    YanıtlaSil
  2. vallaha en üst katta olsan bile alt komşun bi şekilde tavanda koşmayı beceriyo.. ben yaşadım bunu ve pes dedim

    YanıtlaSil
  3. cocuk kosar abicim, biz alt komus rahatsiz olmasin diye patik aldik oglusa ama kutle buyudukce patik de ise yaramaz herhalde. az bi gurultu olur yani. asansore iseyeni bulursan tokat manyagi yap ama cocugu degil, ana babasini

    YanıtlaSil
  4. nilufercim, bunlar senin anladıgın gibi cocuk degil, 14-15 yasındalar. zaten ondan öyle patur kutur gürültü geliyor, 60-70 kiloluk çoıcuk yani koşan

    YanıtlaSil
  5. ramazanda saat 3e kadar bangır bangır tabu oynayarak skoru 4-1e fln yükselttik sanırım :P

    sakin kalın efenim, güray bey metodunu uygulayın siz de

    YanıtlaSil
  6. evett :)
    ama o binde bir oluyor, buher gece..sakin olsam da görmüyolar kızsam da :) bazuka ile kapıya dayanmak lazım ancak

    YanıtlaSil
  7. insanları görmek isterken en üst katta bir yaşama mahkum olmamızın sebebi bu, şimdi terasta ne insan ne birşey, bir ben birde gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar. en son üst kat komşum pazar dahil, hersabah sekizbuçukta ev süpürürdü. çocuklarıysa ben anlamıyorum bende de var bir deli kız ve üç kedi ama kimse delirmiyor bizim yüzümüzden, bildiğin insan şeklinde yürüyoruz evde.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim