bagirsak beyin iliskisini BIZ herkeslerden once cozduk efendim

  • Mart 01, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

heyecanlaninca neden kakamiz gelir? yoksa bu sadece bana mi oluyor? ben heyecani guzel duygularla yasamak istiyorum, kakayla degil. ne yapmam gerek?
hani ortada bagirsak beyin bilmemne diye kitaplar/arastirmalar dolasiyor. beyinle bagirsagin baginin oldugunu, bi kere bilimsel arastirmalar neyim yapmadan once su heyecanlaninca gelen kakaya bakarak anlasaniz ya kardesim. biz senelerdir yasiyoruz bunu.iki yasimdan beri boyleyim ben. heyecan mi var? hoooop! kaka!

ama tabii sakalimiz yok ki bizi dinlesinler. umarim bu beyin- kalp-bagirsak baglarim, beni bir felakete suruklemez. eminim heyecandan altina etmek guzel bir seydir ama yasamak ister miyim, tabii ki hayir! evet heyecanliyim. bugun boyle nedense.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim