Bitirdiler beni

  • Şubat 19, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments


ya stereotypeci olmaktan nefret ediyorum ama ofiste 1.60cm boyunda ve seksuel oryantasyonu hemcinslerine yonelik olan iki arkadas var, beynime tecavuz ettiler namissizlar, yeter ya. Allahim butun gun hangisi digerine hava atacak diye telef oldum, kendimi hamburger ekmeginin arasinda, koftenin hararetinden erimis tukenmis marul yapragi gibi hissediyorum, porsudum ulan!!!!



yani benim hayatim sizlerinki gibi heyecan verici degil, anliyorum vur kaccisiniz, sevgili yaristiriyosunuz, kimin assetleri daha guzel kim daha havali kim daha sik giyiniyor yarisma pesindesiniz ama gidin benden oteye ya. su ikinci arkadas ise basladigi beridir hayatim karardi. O kadar yuksek sesle konusuyor ki, adamin ozel hayatinin butun detaylarina hakimim, haftada kac gece skor yapti sor bilirim yani. Sevgilisinden niye ayrildi yeni sevgilisi ne kadar muhtesem hepsini ustumuze kustu adam. Bilmek istemiyorum abi..Tamam eyvallah tavsansin energisersin ama sen benim tipime bi baksana, tuvalette iki dk yalniz kalip kicimi silsem 
o gunum productive bir gun oldu diye dusunen bir insanim ben. defol git ya! 20lerin sonuunda misin, 30larin basinda misin, bu cocuksuz, civil civil, seks dolu hayatini al git benden otede yasa. Allahim!!! valla enough is enough osmanli tokadi is coming diye kalkicam cok az kaldi. (~kalkamadi~)

Bugun bir sey dediler bana, yarin bilmemneye geliyomusun vs, artik ben de YUKSEK ve spektakuler olduguna inandigim bir sesle, yarin yokum ben, kardesim evleniyooor dedim takmadi bile gotelekler. Oo congrats tabi congrats, sikici ve ortayasli bir teyzeyim ya artik ben :((((( Lan benim de hayatimda guzel heyecanli seyler oluyor tamam mi bi kere? Benim cocugum bir kere tas yuttuydu da sicana kadar neler cektik :(((( kac defa kusmali sicmali virus gecirdik, ben kocami kivrana kivrana tuvalete kosarken az mi gordum! Adrenalinse adrenalin, bizde de var oglum!!! Hem de aklini alir yani oturup dinletsem sana 

Sirinlerdeki gargamele dondum.. imdat. Ayrica adaletin bu mu dunya be, Turkiye'de gay'im desen isten atiyolar, neden bizde kisisel ozgurluklerin hic degeri yok be. Bu ikisini ucaga koyup Turkiye'ye gondericem, bence ulkeyi adam edebilecek potansiyelleri var. Simdi dusununce, ii bi plan gibi.. hmmm

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim