Ver Mazbatami ulan CEF! Cef macerasi part 1

  • Nisan 12, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Simdi boru degil, ben de 14 senedir calisiyorum. cocuk dogsa buyumustu yani adam olmustu. 14 senedir iyi insanlarin yaninda, her turlu manyaga, cinse, sorunlu insana rastladim ama artik benim mi contalar gevsedi, yoksa manyak miknatisi mi oldum bilemiyorum son gunlerde bir saganak halinde sagli sollu geliyorlar, kurtulamiyorum

Aslinda bu son ornek cok da manyak sayilmaz, kaypak mi demeli bilmiyorum. Hayatima iki hafta once girdi. Bir Microsoft Partner ile calisiyoruz. Benim super zekali mudurlerim parayi bastan odemisler o yuzden adamlar bizi ateste unuttular tencere misali, dibimiz tuttu. Neyse bunlar bize surekli "corc baska projeye gecti size borc gelicek artik" diye yeni adam gonderip bizi delirtiyorlar. Genelde boyle 25 yasinda genc genc cocuklar yollarlardi, karsimda emeklilik vakti coktan gecmis, torun sevme kivaminda bir dede bulunca sasirdim ama yasi yuzunden adama ayrimcilik yapamazdim. Kendisini resepsiyondan gidip aldigimda sirtindaki kireclenmeden tut, ayagindaki agriya kadar anlatti ofise giderken. Sonra basladik calismaya. Adam bana surekli sen bilmezsin diye biseyler anlatiyor, diyorum ki, Cef, ben burada SharePoint teknik lead'iyim butun bu isleri kim yapiyodu sence? ben. ama adam bana ofis boy muamelesi yapiyor. Lan ben bu anlattiklarini zaten 10 senedir yapiyorum keraneci diye bagirmamak icin kendimi zor tutuyorum, ne de olsa babam yasinda adam.

En son "bak simdi sana bir numara gostericem!" diye start > run a gir dedi ve benim gozume bi kararma geldi. Icimde volkan gibi patlayan ne kadar his varsa ustune aticam Cef'in, britanyamin cefakar cefi telef olucak gidicek. Yasi basi tamam anliyorum ama benim tepemin tasi atmis Turklugumle bas edebilir mi Cef be, heheyyt. Neyse sonra toplantiya gitme zamani geldi. Cef kalkana kadar toplantiya 10 dakika gec kaldik. Adam 24 ayar keraneci cidden. Esyalarini kilitleyecek cekmece ariyor. Gercekten la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim diyerek MERAK ETME KIMSE SENIN BISEYINI CALMAZ diyerek masamin yaninda kilitsiz duran brompton u gosterdim. Bu onu biraz ikna etse de, cebine biseyler sokusturup paltosunu da burup koltugunun altina alarak dustu ardima. Toplantida olanlari anlatmiycam ama kulagi mi duymadi, duymak mi istemedi bilemiyorum ama bizim istedigimiz bu A plani bu da olmazsa B plani diye anlattigimiz seylerin hepsini "ha ok o zaman C plani tamamdir" diye yorumlayarak defoldu gitti bu.
Whatsapp ile mesajlasiyoruz normalde bunun o zamana kadarki silah arkadaslari ile, ama Cefo tabii ki kendinden beklendigi gibi W.app enkritpte edilmedigi icin suratini burusturarak, sanki kendisine sigara teklif edilmis gibi KULLANMIYORUM demisti.

Neyse bu gitti ya, Gidis o gidis. sozde birlikte calismaya baslayacaktik - Cefo'dan 3 gun arabasi patlamis da dag basinda kalmiscasina haber alamadik. Uc gun sonra yani gecen persembe dedi ki, yarin size bir Proposal dokumani aticam. Opsiyonlar vericem bu projeyi hangi yolla yapabiliriz. OK dedim, gonder.Cuma gecti, pazartesi gecti gelen giden yok. Mudurune mesaj attim dedim ki Cefoya soyle Whatsapp kursun. Cildiricam artik yani. Neyse uzun badireler sonunda whatsappi kurdu ama whatsapptan email uzunlugunda mesajlar atiyor ve yazdigim mesaja cvp vermesi 2 gun suruyor yeminle. Adamin kisa mesajlasmadan anladigi duman isareti arkadaslar.

Seher geldi gecti, O dokuman gelmedi. Artik mazbatasi verilmeyen belediye baskani gibiyim, o dokuman her gecen gun yine gelmiyor. Bugun sabah artik duduklu tencere gibi patlayacagimi hissetmis olmali ki, dokumani gonderecegim ama once bana sunu bunu confirm eden bir email yazar misiniz ova dedi. yazdim tabii ki. Ardindan oglen bir telefon. Sozde dokumani yazmis. Ama sonra dokumana bakmislar bakmislar, ya bu olmaz demisler. Gercekten bana boyle diyor. Cok riskliymis o opsiyonlar, en iyisi yapmamakmis. Allahim olur musun oldurur musun. Mudurume soyledim; ben bisey anlamadim nasil yani diyor bana. Dedim ki Steve cok ciddi bir feto operasyonu ile karsi karsiyayiz. sKJBDJHASVFJ. Saka tabii. I am baffled as well dedim.
Allahim hala sinirden guluyorum. Ulan pezevenk bari beceremeyeceksin 1 haftadir neden oyaladin bizi, ne istedin tertemiz hislerimizdeeennn
Simdi Cefo'nun muduru bize bi D plani yapmis. Yarin huni takip gidicem ise! Kesin yani


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim