Bir bahar sabahi oldu mu simdi bu kaza

  • Mart 24, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



http://www.cambridge-news.co.uk/news/cambridge-live-latest-traffic-travel-12789959

Bu sabah, bu kaza yuzunden babam agladi. Dun cok kostum bacaklarim kazik gibi, dedim ki lan bacaklarim sunger bob'un guneslenmis haline dondu, en iyisi otobuse bineyim. Yanima da kaplanin buggy'sini aldim donuste okulda alicam ya.. tin tin otobus duragina gittim. Otobus zamaninda geldi cok mutluydum, hava gunesli kuslar cikliyor, cicekler serin ruzgarda sallaniyor falan. Audiobookumu da dinliyorum keyfim gicir.
Neyse sonra yolun yarisinda otobus zink diye durdu. Anam bi baktim polis kordon cekmis yolu kapatmis. Tabi gotum uc bucukladi hemen LAN BOMBA MI VAR LAN allahsizlar cambridge koyluk yer ne bombasi vicdansizlar diye panikledim. Ama Devir teknoloji devri, durur muyum tabii hemen telefonuma sarildim. Isin aslini ogrenmek basit. Twitter'da south camb policeforce'u takip ediyorum zaten. Hemen tweetlemis brit cops sagolsunlar, cok sukur sadece bir kazaymis. Hemen otobusun icinde ayaga kalkip bu yeni bilgiyi insanlara oldukca bilmis ve kool bir bicimde aktardim. Ehem ehem. Otobus soforu da kafasini kasidi, indi bir yerleri aradi. Geldi dedi ki minimum 2 bucuk saat yol kapali. Ohoo oradan yurumek 50 dk zaten millet indi hemen. Ben de indim. Aslanlar gibi yuruyorum. Mehmeti aradim haber verdim hemen, sakin gelme buradan, Histon'dan dolas! diye :p
Cok mutluyum fildir fildir yuruyorum ki o da ne??! Yolun yarisinda fark ettim ki BUGGY OTOBUSTE KALDI. Tabii yine o an hemen benim klasik kaldirima cokup aglama sahnesi oldu. Ya neden ben bu kadar salagim diye dana gibi kosmak istedim. kostum da aslinda, ters yone dogru. Sonra guc bela otobuse vardim, buggy'i aldim, eve yurudum, bisikleti aldim. Eve yururken de koyun muhtariymisim gibi herkese el kol yapiyorum, YOL KAPALI DON DON diye. Pezevenklerin hic biri de takmadi iyi mi, oh olsun dedim gir gir in asagi kilit trafik kal orada verecek Allah cezani. CiNSLER! Olay mehmet'e yaradi, oo madem gec kaldin kaplani sen birak diye bana kilitledi. Yani ozetle arkadaslar, bisikletle 20 dkda gelinen, 3 millik yolu ben evi 7'ye on kala terk edip ise 9'u on gece vararak tamamladim.
Yalniz o herif de (simdi can cekisen adama pezevenk demeyeyim_) nasil carpmissa, arkadas patlama gibiydi ortalik, her yerde araba parcasi. sarhos muydu, neydi artik? hayatimda boyle bol parcacikli kaza gormedim tek arabayla hem de!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim