kaplanin dogum gunu, bebekler ve ebeveynler

  • Ağustos 18, 2014
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

haftaya Kaplan 1 yasina giriyor, ama biz dogumgununu 1 hafta erken yaptik. Cunku onun dogumgunune rastlayan haftasonu tatil ve herkes bir yerlere gidiyor. biz de dans pistinde yapayalniz salinan kapito gormeyelim diye herkesi 1 hafta once davet ettik...

Efendim dogumgunu senlikleri Buckingham sarayinda zarif bir kokteyl ile basladi, olayin heyecanindan bezlerini dolduran bebekler ogleden sonra westminister abbey"de halay cekerek eglenceye devam ettiler demek isterdim ancak kendi capimizdan cikamadik, boyumuz kadar konustuk ve bizim koyun village hall'unu kiraladik. Tabi zaten 1 yas partisi icin daha ne olabilir bilemiyorum. Daha cukunun yerini tespit edemeyen bir kucuk bebe icin onca tantana.. Evimiz kucuk olmasa zaten bu kiralama olayina da girmezdik. Bu sene o kadar cok dogumgunune gittik ki uzerimizde sosyal baski olustu. Biz de dogum gunu yapmaliydik! Kapito ileride resimlere bakip: anne, baba, hani benim ilk bortdeyim, dememeliydi. Annem ve kizkardesim su an yanimda olmasaydi hayatta oyle bir yukun altina girmezdim ama hep beraber olunca bir organizasyona giristik. village hall'un turkcesini bilmiyorum, koyun etkinlik salonu. Hall kiralandi, yemekler planlandi, pasta yapildi, birkac oyuncak alindi. Susleri serdik, balonlari sisirdik, oyuncaklari yaydik. Ortamimiz superdi, bebeklerin hepsi salyalarini akitacak, mutluluktan bezlerini dolduracaklardi.


sanki ortamimiz da fena degildi hani

kekimizi kendimiz yaptik ve fena da degildi yani. itiraf ediyorum kekler sonup durdu ve biz de yaptigimiz basarisiz kekleri ust uste koyup pasta yaptik. (cidden su pastanin 3 kekten olustugunu soyluyorum size, valla) su hayatta "firinimdan genel olarak cok memnunum ama KEKLERIM KABARMIYOR" diyen kadin olmak da nasipmis. evet keklerimiz kabarmadi. ama kekimiz baby-friendly idi yani sekersizdi, pure maple syrup ile yaptik. Boylece bebekler geldikleri dogumgununde kek yemeden gitmediler. (wow, muthis insanlariz)

Ayrica dogumgunlerinde ennnn gicik oldugum sey d.gunu sahibi olan cocuga gelen onca hediye, ve diger cocuklarin o hediyelerini acarken bakmasi, bu yuzden her cocuga birer gift bag hazirladim. Boylece bebislerimizin hepsi dogumgununden elleri dolu ayrildilar ! Kendi hediyelerini elleri ile secip kendilerini iyi hissettiler.

Ebeveynler de kafa tokusturan, oyuncak paylasamayan, sumuk yiyen ve salya akitan bebislerin pesinde eglendiler mi bilmiyorum ama herkesten 'the food is amazing!' commenti aldigimiza gore en azindan tummyleri-gobek- bayram etti. (Biz yemek isine mi girsek la?)

yani ozetle guzel bir gundu, ama cok yorucuydu, sahsen bir daha boyle bir ise girismem,

kaplan mumu ufleyemeyince cocuklardan biri eeh be deyip gelip ufledi, buna cok guldum, ayrica cocuk olmak ne guzel sey ya, ye ic sic, begenmedigin insani isir, zora girdiginde bagira cagira yardim iste (ve gelsin) 

tanrim, tekrar bebek olabilir miyim?

You Might Also Like

3 yorum

  1. en önemli feedback bu zaten: the food is amazing ;)
    gerisini kimse hatırlamayacak!

    hadi gelmiş geçmiş olsun bacım.

    YanıtlaSil
  2. kaplan bebek iyi ki doğmuş ! umarım sağlıklı ve mutlu bi hayatı olur. sevgiler ! ^_^

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yillar Kapito'ya!
    Valla ben dogum gununu sirf mahalle baskisindan yapmistim. Bi de ileride ufaklik ilerde sorar morar diye. Iyi oldu aslinda. Ama bi anam vardi yardim edecek o da ayni gun geldi. Balonlari bile sisiremedim oyle bi banner astim tamam :/

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim