back to work bitches

  • Ağustos 13, 2014
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



1 senelik koca bir dogum izninden sonra is basi yapmak cok garip bir duygu. O garipligi azaltmak icin’keep in touchdays’ denilen gunlerde ise geldim. 4 kere yarim gun yaptim. Iyi de oldu cunku dogum izninde para alamadim, o gunlerin parasini oduyorlar. Banka hesabim iflas etmis durumda. Dogum izninde arkadaslarla takilmanin bedeli Ingiltere gibi bir yerde hele Cambridge gibi araba park etmenin kaziga oturmakla esdeger oldugu bir ortamda cok agir.  

Haftada 3 gun calisacagim, part time. HR bana 23 gun tatil hakkim oldugunu soylemisti. Ise gelince bir de ne goreyim, 32 gunmus yanlis soylemisler(dumbukler). Bu izinleri sene sonuna kadar kullanma problemim ortaya cikti. Megersem sen dogum iznindeyken olan biten butun resmi tatilleri sen kullanamadin diye izinlerine ekliyorlarmis. 8 gun oradan gelmis. Kalani da bir seyler, bir seyler. Tiri viri, bir seyler dedi Kadin ama o an beynimde frekanslar OTUZIKI GUN IZIN MIIIIIII diye cazirdadigi icin tam anlamamis olabilirim. Sanirim part time sozlesmeyi yeni imzaladigim icin su ana kadar tam zamanli calisma ustunden izin hesaplamislar. Agustos-aralik arasini yari zamanli izin olarak vermisler, falan, filan.

Yani dostlar sene sonuna kadar 2 gun calisiyorum! Wooohoooo yasasin ingilizlerin himbilligi ve dumbuklugu. Ayni himbilligi ve dumbuklugu turkiye’deki firmalara da diliyorum en tez elden. Insan gibi calismak herkesin hakki.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim