Fazil Say'a ceza verilmesi cahilliktir

  • Nisan 15, 2013
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Bunca yillik muslumanim her gun elimden geldigince Allah'i anmaya calisiyorum bir gun dahi birilerinin dine peygambere ya da Rahman'a laf soylemesinden tahrik olmadim,ofkelenmedim. Dinlemem, kanali degistiririm, okumam, basimi ceviririm. inanmayanlar icin yalnizca uzulurum. Allah'in emrettigi gibi onlarin dini kendilerine benimki bana'dir. Ama bu kisilere saldiranlara, onlara ceza vermeye calisanlara ofkeleniyorum. Kimse tanriyi oynamasin. Allah intikam almaktan aciz mi ki onun yerine ceza bicmeye kalkiyorsunuz? Insanlari rahat birakin. Dinin emirlerini yerine getirin. Haci hocalarca uydurulmuslari degil.

Kimin kalbinde ne oldugunu ve iman edip etmeyecegini ancak Rahman bilir.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim