salla bebegim salla

  • Nisan 11, 2013
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Easter’da yine goller yoresine (Cumbria, Lake District) gittik. Bir aksam Keswick denen kasabada bir alt gecitten yururken o sogukta civil civil gitar calan muzisyene pek kanim isindi, bir kac 20 pence verdim. Annem, Mehmet ve ben birlikteydik ve annem hafifce oynamaya basladi. Annem oynayinca ben de oynamis sayildim bir de baktim ki popom sallaniyor, memisler desen shimmy shimmy. Saka saka. Alti ustu biraz kafamizi salladik. Ama adam bir costu, bir gaz Verdi, ‘shake it baby!!’ diye 10 metre arkamizdan geldi.

Beni orada bir gulmedir aldi. Mehmet’e dedim ki, iyi ki klasik turk erkegi degilsin. Vallahi surada bizim biyikli dayilardan biri olsa, adama sadaka verdim demez, ‘sen kimin anasina karisina salla bebegim diyorsun lan hirto’ diye kafayi koyuverirdi. Zavalli muhtemelen iskoc calgici, ne bilsin kultur farkini, adamcagiz da bize para verdik diye ekstradan calmaya, eglendirmeye calisiyor J

Kultur farki ne garip bir sey degil mi dostlar, kimine hakaret, kimine gore nezaket.

Bunun bir ornegi de hapsirinca ya da oksurunce ozur dileyen ingilizler.. yahu hapsirmak da oksurmek de elinde olan bir sey degil neden ozur diliyorsun? Hayir bir de tuhaf olan esek gibi vzzzzz diye burunlarini mendile bosalttiktan sonra asla excuse me ya da sorry demezler ama hapsirinca oksurunce diyorlar J tuhaf!


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim