son gunlerde dinledigim, bu hafta yeni basladigim, ve diger cirt pirt

Lana Del Rey'in Carmen diye bir sarkisi varmis, eminim dunya alem zaten biliyordur ama benim muzikal kulturum zayiftir yeni tesaduf ettim kendilerine...

Bunun disinda Fransiz bir dj olan Igorrr'un Caros'una bayiliyorum. The Algorithm diye bir grup da onun  ritimsiz sapikca bir elektronik versiyonunu yapmis. Chop Suey'den beri ayari kacik butun sarkilarin tiryakisi oldugum icin bu arizali sarkinin her iki versiyonunu seviyorum....

Hadi bu ikisini sevmediniz belki ama dinlemediyseniz Carmen cok guzel la! Lana del rey'i cok yanlis tanimisiz vallahi.

bu hafta arm'a basladim. herkes friendly, ortam simdilik guzel. makara konusu olmadim. takim arkadasim olan H'yi cok seviyorum, olabilecek en iyi insan dusmus yanima. Line Manager'im Em  de cok tatli. Bir de proje mudurum var o da seker mi limon mu henuz cozemedim biraz hinzir bir tipi var ama cok konusuyor bize ne ogrettiler cok konusan adamdan zarar gelmez! bugun konu acildi da coluk cocuktan, karisinin eski kocasindan bi oglu daha varmis, super geciniyoruz, babasiyla da aramiz iyi bu gece bize cin yemegi yemeye geliyor dedi. arada da gelip kaliyormus, cocuk cok sansli iki babasi var dedim ben de. yani dusunun bu adamin turkiye'de boyle esimin eski esiyle cok iyi dostuz. bizde kalir, takiliriz dedigini. direk sirketin godosu ilan edilir... Su katilmamis onyargilarima sert darbeler aliyorum iyi oluyor, deliklerden isik geliyor, dunya gorusudur bu da neticede. umarim memleketimden bana en buyuk miraslardan biri olan insan yargilamak huyumu en kisa zamanda tuketirim. daha tam bitmedi de :)

3 yorum:

Çağıl BİRAY dedi ki...

Carmen ne güzelmiş hakikaten ya.. Ben de ilk kez dinledim.. Yeni işin hayırlı olsun!!

nilufer dedi ki...

dinledim ben de carmeni. klip de hatun da sarki da cok guzel ama ben su aralar turkce sarki dinleme modundayim. bulutsuzluk ozlemi ve bulent ortacgil ogretmeye calisiyorum ogluma. "hic sevmedim" dedi ama bakalim, jazz ozellikle bossa nova cok seviyor, bunlara da alisir diye dusunuyorum :)) olmadi dayayacagim kenan dogulu'nun cakkidisini. onu sevmeyen cocuk yok gibi. onyargilarinin kirilmasina cok sevindim, benim de kendimi suclu hissettigim bir kac tane var. ozellikle amerikalilara karsi boynum bukuk, en azindan farkindayim ve hareketlerime yansitmiyorum diye dusunuyorum, umuyorum. turbanlilara karsi da vardi ama universitedeyken, onu yeneli cok oldu. bakalim baska baska, hipsterlarla ilgili de kotu dusuncelerim var, wannabeler olduklarini dusunuyorum ama bu onyargimi nasil kirarim bilmiyorum :)))

THEkafasıkarışık dedi ki...

lana del rey carmen falan hoş da genel olarak şarkılarındaki kadınları küçümser , kullanılabilecek güzel bir materyal olarak bahsetmesi hiç hoş değil.
ön yargılarından kurtulmak cidden ferahlatıcı ama hiç bir zaman tamamen bunlardan ari olabileceğimizi düşünemiyorum. belki biz yetiştirirsek bizim çocuklarımız olabilir ön yargılar hep aileden gelir sonuçta.