my head is going to explode

  • Temmuz 18, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Isler cok yogun ve cok sIkICI (uz\gunum turkce klavye olmadan bu kelimeyi ayipci bir sey halinde yazmamak cok zor)

mumkunse 1 bucuk ay geriye gidip kaygisizca viyanada fink atislarimiza donmek istiyorum..

ya da havuza sirt ustu yatmak da olabilir!

Isler o derece yogun ki 4 bir yandan pirana baliklari gibi saldiriyorlar, ne bitirebiliyorum birilerini ne baslayabiliyorum!

ayrica sirket kurma hayallerim de IR35 yasasinin sacmaliklari yuzunden suya dustu blog :(
neyse salla gitsin zaten ben her sekilde her sekilde keyfimin kahyasiyim!

hayir isin kotusu biri idealistlikten gebermek uzere olan digeri ise ne olursa olsun yeter ki vaktinde ustunden isi at modunda iki tane line manager arasinda kalakaldim.

bir de altima bir junior geldi, kendisinin junior olduguna bakmayin sharepoint dunyasinda junyir yoksa yasi basi benden buyuk... onu egitmeye basladim bir yandan isler yetismeli isler dedigime bakmayin her birinin masallahi var hani bu pezevenkler temmuzda agustosta tatile giderdi ??? hicbirinin bir yere gittigi yok bir de hot potato durumlari var butun patatesler geldi bize girdi afedersiniz. normalde benim yerimde bi baskasi olsa seken patatesleri david'in mabadina dogru suta ceker, aman banane, olan ona olsun derdim ama bunun adina vicdan derler. zaten davidin de bir .ik bildigi yok !!!

benim kontratim 3 aya bitiyor bu adam ne yapacak butun bu isleri bilmiyorum. zaten simdiden aglasiyor ne olur gitme diye. seni burada yil sonuuna kadar tutmalari sart diyor, david de iyi adam hos adam ama beni bazen cildirtiyoooooooo! surekli konusuyor bern is yaparken, yeterrr diyesim geliyor, gazli bezle agzini tikayim da sussun yaa diyorum!


fuck this shit.

ayrica ingilizcem de iyilesmiyor hele ki bazen voice mail birakmak zorunda kalmiyor muyum blog, vallahi o sesli mesaji biraktiktan sonra bogaz koprusu olsa yanimda atarim kendimi. 1 senedir uk desin be mubarek, sokulme artik! azicik gelis! language skillerim: allah cezanizi versin.

You Might Also Like

2 yorum

  1. sayılı gün olması iyi olmuş, en olmadı kontratı yenilemezsin, tabi bir miktar "banane"cilik gerektirebilir, şimdiden hazırlan derim :)

    Hakkaten o voice mail bırakma başlı başına bir dert, ingilizce derselerine reading, writing, speaking a ek olarak talking to vmail dersi koymalılar. Hakkat...

    YanıtlaSil
  2. vay anasını yaa ben de senin adına heyecan yapmıştım meröpi şirket sahibi oluyor yeapp diye!! :( ayrıca sıkıcı kelimesinin yazımına gösterdiğin özen de beni ki ki diye güldürdü ehehe :D şu ingilizce meselesi.. kaç aydır orada yaşıyorsun hiç mi yararı olmadı ya! ben ingilizce bilmiyorum ve yakında kursa başlıcam umarım. bu kadar zor yani ://

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim