Ise donus-her tatilin bir sonu vardir

  • Temmuz 03, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

5 haziranda basladigimiz tatil bitti.su anda gene dehset otobus x5 in icinde oxford'a gidiyorum.cok gerginim cunku tatile cikmadan once oup'nin teklifine no thanks deyip kacmistim.simdi gene kontratimi uzattilar.acaba bugun haslarlar mi beni?madem kabul etmeyecektin niye ugrastirdin bizi derler mi? Yanima koydum yarim kilo lokumu gidiyorum valla. Eger cizmeye calisan olursa dayayacagim lokumu. Ne demis atalar 'tatli dil yilani deliginden cikarir'.ayni atalar esek hosaftan ne anlar da demis ama ben eseksiz kisma denk gelmeyi umuyorum.
Mehmet ise sen takma onlar profesyoneldir diyor umarim oyledir.
Offf 1 ay tatilin sonunda ise gitmek mok gibi arkadaslaaar kardesler sapiklar ve dort ayaklilar.butun iyi niyetinizi bana gonderin. Caliskanlik konusunda turkum ama is hemencik nervous olmaya gelirse ingilizim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. vallahi bu durumda ancak geçmiş olsun denir. 1 ay tatil ve işe başlamak. Allahtan türkiye' de bizim bu kadar uzuuuun tatilimiz yok..:)

    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Bu bir ay paid holiday degildi :) yani para kazanmadim maas almadim heheh

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim