bugun neler dusundum ve fark ettim

  • Temmuz 05, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Bu oglen Leo ile oturup uzun uzun konustuk, tam Oxford'un girisinde bir mezarlik var ya hani, evlerin bitip de dukkanlarin basladigi catalin orada.
Bir bankin ustunde yagmurun bugun azicik ara vermesinin tadini cikartarak sandviclerimizi yerken insanlarin milletleri ayni olsa da ne kadar farkli ve milletleri ayri olsa da ne kadar ayni  olabileceklerini konustuk. Dusunuyorum da, ne kadar Turkiye'yi ozlesem de, hasta oldugumda bir corba yapanimiz yok diye aglasam da, en ufak bir seyde bu koca ulkede yapayalniziz diye uzulsem de, hayatimda asla goremeyecegim seyleri gorup yasayamayacagim seyleri yasiyorum burada.

Bu arada  Leo kirkbir yasindaymis yahu, ben de saniyorum ki benden ufak..Nasil kucuk gosteriyor bu adamlar anlasilir sey degil. Kendisi irlandaliymis, ama aksani yok, cunku 2 yasindan beri Aylesbury'deymis. Ben kendi sirketimi kurmaya calisiyorum, onun da 3 senedir kendi sirketi var bana epey akil Verdi cok seker birisi. 2 cocugu ve ex-is analisti yeni anne olan bir karisi var. benim ilk tanidigim contractor lik yapan british kendisi, ilginc aslinda, onlar garanti maasim rahat isim olsun diye dusunurler cunku. Oysa adam tamamen benimle ayni kafadaydi- erkek olmasina ragmen.
Ben turkiye de boyle olsun istiyorum. Cok is az insan olsun. Cok universite mezunu ve az isle insanlar onlerine gelene razi olmak durumunda kaliyor.
Kafam cok karisik. Onumuzdeki 1-2 hafta icinde buyuk olasilikla kendi sirketimi acma isi icin kollarimi sivamis olacagim..Burada sirket olmak oyle atla deve degil, bir ben tek tabanca oluyorum ofis falan da yok! Aynen yaptigimi yapmaya devam ediyorum yani degisik musterilerle calismaya, sadece faturami kendim kesiyorum o kadar…
Haydi hayirlisi. Iyi sanslar dileyin bana! Topic tek geliyor kaciliiiiin J

You Might Also Like

3 yorum

  1. topik'imi fully destekliyorum :)) bol şans!

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım umarım işlerin rast gider. Sana burdan tüm pozitif enerjilerimi yolluyorum. :)))

    YanıtlaSil
  3. Köpek, kedi , hamster, balık, papağan - tercih edersiniz? Ya da belki ne olduğunu egzotik hayvanlar - yılan, timsah , kertenkele, maymun ?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim