mehmet direksiyon sinavini gecti oleyy

  • Mart 20, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bilen bilir ingilterede ehliyet almak acayip zordur. Bizim vizeyle ehliyetimiz 1 sene gecerli ancak o bir sene icinde sinava girmek ve UK ehliyeti almak gerekiyor. Adamlar resmen radikal bir bicimde surekli insan birakiyorlar. Kiminle konussam ‘5. Kerede gectim’ falan diyor. Memis bugun ehliyetini kapti. Cok gergindi sinava girerken. Onun sirketinde herkes 2-3 dikismis. Bir de turkiyede araba kullanmakla burasi cok farkli. Ben de su anda direksiyon dersi aliyorum da turkiyede ogrettikleri seyler burada yasak yahu. Aklima gelen ilk ornek: elini direksiyondan asla ayirmayacaksin geri geri giderken de dahil. Biz turkiyede nasil yapiyoruz, bir eli arkaya atiyoruz. Burada o hareketi yaptin mi direk kaldin.

Bi acayip!

Bu arada ben manuel kullanamadigim icin otomatik ehliyetin sinavina girecegim. Nasil gecicem yarabbi! 7 kerede gecenler falan var dostlar ben size onu diyeyim yani. korkuyorum.

 

Bu hafta iyi basladi. 2 haftadir birer gun ekiyorum isi, ama bundan sonra ekmek yok! Ben gittigim gun basina para aliyorum da cok ekince maasim da dusuyor pek hos olmuyor heheh.

Daha detayli yazacak cok sey var ama vakit az

 

Annemi babami ozledim ve de umursamaz kardesimi.

You Might Also Like

1 yorum

  1. gecersin sen de. benim cok uzun surdu ama extremim ben o konuda. simdi araba kullanmayi seviyorum bile, trafik olmadiginda -ki genelde olmuyor - muzigimi acip keyif yapiyorum. ama direksiyon hocan cok onemli, yaninda rahat ettigin biri olmali. ben 3 kez degistirdim. 4. sagolsun her seyiyle harikaydi.keske digerleriyle hic vakit harcamasaydim, bir de haftada bir ders alarak 50 haftada aliyorsan ehliyeti, haftada iki ders alinca 15 hafta olmuyor. 15-20 hafta oluyor. sik ve duzenli ders alman lazim. bir hafta ara bile geriletiyor. bence olabildigince yogunlastir

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim