Wat dı Fak??

  • Ağustos 03, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

haftasonu yine zipil gibi gezdik, resimleri koyucam. geçmişi kaydetmek istiyorum, bugun de gelecegin geçmişi degil mi işte? resimli bir anı defteri buralar benim için..

bunun dışında çok sıkılıyorum.
sanırım hayatımda hiç son 2 senedeki kadar sıkılmamıştım biliyor musun sevgili blogum...

hiç shawshank redemption u izlememiş olan sevgili kocam için internetten zipariş verdim, h.sonu izleyecegiz.

annem istanbulda gene, kitabını bastırmak için yayın evlerini dolaşıyor.

en güzel haber kardeşim haftaya geliyooo! yupiii

You Might Also Like

6 yorum

  1. niye internetten sipris veriyorsun da indirmiyorsun? evet ben bu yaziyi okudum ve bir tek ona takildim :))

    YanıtlaSil
  2. annen burda ve haber vermiyosun meröpik!! cep no'sunu istiyorum hemen, beraber bi gayfe içeriz belki :)

    YanıtlaSil
  3. veriiym numarasını, ama arşivden çıktıgı yok ki hatunun. bak başına yapışır sonra, senin kitabın cıktı ya, taktik ver diye abanır sana!

    YanıtlaSil
  4. savulun geliyorum demek istedim

    YanıtlaSil
  5. kollarımı açaydııııım
    gitme diyeydiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmm
    naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazuuuuuuuuuuuuüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim