diger blog yuzunden burayi cok ihmal ettim biliyorum

  • Mart 26, 2018
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Ne habersiniz? Ben iyiyim. Gotum cikiyor ama iyiyim. Oradan oraya kostururken tek cocukla bile insan hayatindan bu kadar hayatindan bezerken iki uc cocukla millet nasil yasiyor onu falan dusunuyorum.

Abi bizim is yerinde reorg var. herkesin yeniden bir role basvurmasi gerekiyor. Deadline gecen haftaydi.. Ve ben bu deadline'i tam bitecegi sabah bir toplantiya gitmeden 2 dk once falan hatirladim. Tabi ki ruhum gene bagirsaklarimda dalgalanmaya basladi. Dave haydi gelmiyor musun derken sen git, git la diye bagirmak el kol yapmak istedim, tabii ki yapamadim. Britanya'da expressive bir Turk olmak cok zor cok.

Basvurumu gec yaptim. Neyse ki yine de kabul ettiler. Adamlar beni kovmak icin bahane ariyor olsalardi inanin aman efendim sizi mi kiracagim diye 4-5 tane vermis olurdum yani o kadar. Nasil oluyor da cocuk dogurali 4.5 sene olmus olmasina ragmen hala kucuk bebegim varmis gibi bi kafada olabiliyorum?

Shocking.

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim