Insan toplantilarda sinanir, bilirim

  • Kasım 06, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bu sabahki halim, temsili degil. 

Bu sabah gene bir is haftasina olabilecek en boktan bicimde basladim. 1 bucuk saatlik bir toplantiyla. Simdi bu toplanti o kadar gereksiz, o kadar gereksiz ki, daha once, bir oneride bulunmus, papa oldukten sonra secim yapan kardinaller gibi toplasip tepismek yerine bunu sahip oldugumuz uygulamalardan birine yaptirabiliriz demistim. Fakat nedense bizzat seytani tutup katolik kilisesinde vaftiz etmeyi onermis gibi tepkiler almistim. (Bugun de papazlardan girdik hadi bakalim)

Yani 16 adam saat telef olacagina, paralel is akislari ile duble duble yollar kurarak yapabiliriz ayni seyi ama ben kime anlatiyorum bunu? Dostlar, dunyanin hangi yoresinde olursa olsun bir gucu, bir sandalyeyi eline geciren onu birakmamak icin gerekirse ustune, ve hatta sizin ustunuze sicabiliyor.

Bu toplantinin amaci o hafta yapilacak isleri gorusmek, onceden gonderiyoruz aslinda ne yapacagimizi, sonra onaylaniyor veya onaylanmiyor. Her is yerinde yasanan klasik bir surec. Bu hafta resmen KIL VE OTESI(kendisine ko diyecegim bundan boyle) olarak tanimlayabilecegim biri chair ediyordu toplantiyi, sansima tukureyim yani.

Ko, surekli iyi seyler soyluyormus gibi konusup aslinda kotu seyler ima eden insanlardan. Bildiniz di mi? Guzel kelimeleri alir, guzel guzel soyluyormus gibi egip buker, adamin artik neresi kolayina geliyorsa orasina sokar bunlar. Neyse benden once 14 tane konusulacak madde var, bogrume dana oturmus, ben yine sinmisim, bitki cayimi hopletip Surface'imi kurcaliyorum. Yanimdaki candy crush oynuyor cozur cozur. Ay allahim, patlayacagim yani. Sikintidan odada herkes kapissa kim kimi dover, en son kim galip cikar onu dusunmeye basladim yine. (Ne zaman bir yerde sikilsam hep bunu dusunuyorum nasil bir manyaksam) Bir de herkes illa ki konusacak. Ko konustukca digerleri de bir seyler demek zorunda. Mazallah yani, yetkin varsa milletin gozune gozune sokacaksin ki gorsunler. Illa ki bir seyler soyleyeceksin ki golgelerin gucu sende kalsin. Bu bir sey soyleme ve kendi fikrini beyan etme arzularinin kiskacinda 2 dakikada tartisilacak seyler uzuyor sana 8-9 dakikaya. Kafamda Huzurum Kalmadi caliyor....

Sira bana geldi nihayet. Yani o kadar osuruktan bir sey ki aslinda benim yapacagim sey, tartisilan once seyin icinde belki en onemsizi. Yapacagim teknik degisikligin sistemlere etkisi yok gibi bir sey. Calismazsa da geri dondurecegim her seyi, guc kalkanlari inmiyor asayis berkemal olacak. Ama anacim, ben bu toplantilara cok sik gelmedigimden midir nedir, lan adam basladi beni cifte sorguya almaya. Bulmusken yukleneyim kopege, sikayim bogazini da gucumu gorsun mu dedi artik ne yapti?? Lan pezo, benden oncekiler resmen dunyayi yok et butonuna basacaklar, onlarin yaptigi iste bir sey ters gitse butun sirket coker. 2 soru sorduysa onlara ne olayim! Konustukca konusuyor, manyaga dondum. Eooo diye cevaplar vermeye basladim. Gayet kendime guvendigim sumuk kadar onemsiz isim buyudu buyudu  sicarak taslari delme zorluguna yetisti. Ya iyi de benim de bir yetkim var, bascavusun esegi degilim ben, bugune bugun bu isin teknik sorumlusuyum. Bir titredim, Haydi kizim goreyim seni dedim kendime, dunya yansa umursamaz bir sekilde attim elimi sacima, basladim sacimi kivira kivira konusmaya. I made this change many many times in past, never encountered a prablim dedim. Change oncesi test planlarini gururla sergiledim. Butun kozlarimi oynadim ve onayi aldim. Allahim bir de gercekten onemli bir degisiklik yapsam herhalde yatirip Xray falan cekecek adam. Toplantilardan nefret ediyorum!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Sizin çok canınız sıkılmış belli ki ama ben okurken eğlendim kusura bakmayın :))

    YanıtlaSil
  2. ya ben de yazarken egleniyorum aslında çaktırma :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim