Toplanti adabi

  • Temmuz 18, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

az evvel bir toplantidaydim.
Allah kahretsin bende mi bir tuhaflik var, acaba etrafima cok mu bakiyorum?
Toplantimiz yine Stand-up seklinde, biz Cambridge'de bir video conference odasindayiz.
Karsimizdakiler de diger kampusteler. Birbirimizi ekrandan goruyoruz yani.
Ekranda, Business analyst olan bir kadin arkadasimiz,resmen meltdown gecirdi, cunku yazilimcilar spec'i sallayip kafalarina gore cozum yapti.
kadin da bugun kullanicilarla toplantiya gidecek ve cok stresliydi. Ellerini kollarini sallaya sallaya 'I don't know what I am doing here'
diye diye bayagi sinirli ve uzgun bir konusma yapti. 
Tam bir dramdi yani. Ve o sirada kadinin yaninda duran Paul isimli sahsiyet, cebinden bozuk para cikardi.Kadin konusuyor, paul olacak cucumber, bozuk paralarini sayiyor.
Allahim muhtemelen paul odunu farkinda degil ama mikrofon o cin cin cin paralarin birbirine carpma sesini bire bes katarak veriyor 
bizim toplanti odasina. Kadin konusuyor, Paul parasini sayiyor. Saya saya bitiremedi pezevenk. Kadinin tam yaninda duruyor bir de, kadincagiz o kadar uzuntu ve sinir icindeyken durmus cit cit para sayiyor.
Baktikca bana bi gulme geldi. Lan paul, poster acip 'AS IF I CARE' diyeydin, daha iyiydi. Gicik midir nedir. 
Karsimda duran arkadasla gozgoze geldik. O da bayagi gulmek uzereydi. Gulmemek icin dudaklarimi yedim. Kadina ayip olacak cunku.
Allahim, bazi yazilimcilar neden insani ozelliklerini evde birakip ise geliyolar? Bu kadar da olmaz ya.
Valla kadin yine ingilizdi, ben olsam 'LAN BURADA DERT ANLATIYORUZ SIKIRDATMA SU PARALARI GERI SOK CEBINE DINGIL' derdim. Vallaha derdim.



You Might Also Like

4 yorum

  1. Dingilizlerle çok az iyi anım var. Paul de o Dingilizlerden sanırım. Ben gülerdim yahu.
    Çünkü şu an anıra anıra gülmekteyim!

    YanıtlaSil
  2. ya aslinda ben severim keratalari, ama kimisi okuz iste ne yapican :D

    YanıtlaSil
  3. Kendi çapında bir Business Analyst olarak açık ve net diyebilirim ki ,bana yapsalar ben Paul'e direk dalardım :)Kadın cidden helal süt emmiş bir Cambridge düşesiymiş ki laf etmemiş:)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim,özellikle ordaki iş yaşamına ait gözlemlerinize bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. @Annelik oyunlari, cok tesekkur ederim, evet kadin cok seviyeliydi. Ben de kesinlikle kes lan diye dalardim. Bir de dusun yani gercekten streslisin. cok ayip Paul, cook!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim